…napisany przez producenta EQ2 Bruce’a Fergusona i postnięty przez Kiarę na forum SOE wywołał sporo zamieszania i dyskusji. Może nawet powinnam napisać byłego producenta EQ2, gdyż Bruce przeszedł do innego projektu Sony trzymanego w kompletnej tajemnicy. Oczywiście jest mnóstwo spekulacji na różnego rodzaju forach i blogach czy to czasem nie chodzi o EQ3… Ostatnio zanotowano spory ruch w grach SOE, chociażby jak to, że odszedł Clint Worley, długoletni producent Everquest’a do bliżej nie określonego projektu SOE, a na jego miejsce przyszedł Thom Terrazas z Vanguarda. Tak przy okazji to Thom zapomniał poinformować graczy Vanguarda, że nagle zostali bez producenta 😉

Ale wracając do Bruce’a. No więc najśmieszniejsze jest to, że nawet nie pożegnał się z graczami EQ2 osobiście, ale jego list został nam zaprezentowany przez Kiarę. W tym samym czasie co list pożegnalny, pojawił się na forum SOE list powitalny od naszego nowego producenta Alana „Brenlo” Crosby. No to ciekawe co będzie dalej, chociaż z jego listu zapowiada się, że również w GU53 zobaczymy nowe instancje…

Ach… no tak, znów odbiegłam od tematu. Odchodząc z EQ2 Bruce zostawił parę niespodzianek na GU52 i w sumie to nie wiem jak się do nich ustosunkować. No bo, wraz z GU52 zobaczymy wszystkie proce ze sprzętu nerfnięte, gdyż po 6-ciu miesiącach od pojawienia się TSO, SOE stwierdziło, że robią stanowczo za duży damage. No i taka prawda… Wystarczy w tej chwili założyć parę itemów z Void Bane i parę tysięcy damage’u więcej mamy w takich zonach jak chociażby Pałac of the Ancient One.

We’ve discovered that with the items that we released with The Shadow Odyssey, that proc additional damage, the amount of damage being caused has grown considerably, and we need to adjust it. So, in the next game update, we’re going to be adjusting to the way triggered procs on items work.

The first change of note is that we’re removing critical damage from the item’s base proc. This will help us even out damage from the items we’ve already released, and also assist us in maintaining a standard going forward.

The next thing you’ll see in this update is that the values of the procs can no longer be modified, with a few notable exceptions like achievements or item set enhancements. Generic bonuses will no longer apply to triggered damage generated from items. This will allow us to move forward with creating items that can have higher damage item procs in the future.”

NO i już na rajdzie nie zobaczymy 170tys dps’u 🙂

W dalszej części listu znajdziemy informację o naprawieniu Toxic Expertise oraz paru innych linii u predatorów.  I znów asasasyni dostają coś extra do dps’a bo za mały go robią 🙂  Dla nie poinformowanych, to Aeralik – developer odpowiedzialny za mechanikę gry, gra asasynem na Blackburrow…

Predators will see a change to Toxic Expertise, The spell will now improve the base damage of poisons. We’re also making adjustments to the Death Mark and Inspired Daring spell lines so that they trigger melee attacks instead of spell based attacks. This is to refocus the combat art back to improved poison damage, rather than the spell crit damage it has been doing.”

No i prócz listu powitalnego od Brenlo, możemy przeczytać też jego pierwszy komunikat dotyczący GU52… Otóż nie pojawi się na serverze testowym w tym tygodniu pomimo zapowiedzi developerów, ale dopiero 26go Maja 🙁

A z takich małych domowych „dramatów” to Pikiel dziś oficjalnie pożegnał się z rajdowaniem w EQ2 w Xanadu 🙁 Popłakałam się przeraźliwie, bo jakby nie patrzeć to był memberem Xanadu prawie 2,5 roku…




Poprzedni artykułOooooo!!
Następny artykułZmiany, zmiany, zmiany…
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Zefir

Predator to tez Ranger 🙂 ciekawe jak te zmiany beda sie mialy do mojej klasy…