Sporo zmian w podróżowaniu po świecie Norrath czeka nas po GU56.

Dzwonki jakie znamy do tej pory przestaną istnieć. Zmienią swój wygląd i będa połączne ze wszytkimi innymi dzwonkami w świecie Norrath.

Po kliknięciu dzwonka pokaże nam się kolejna nowość związana z GU56 –  Mapa Podróży:

Wystarczy kliknąć dwa razy na wybraną lokację (nazwę zony) abyśmy się tam przenieśli.

Dokładnie tak samo jest jeśli chodzi o wszelkie podróże w jednej zonie (gryfy, sokokary, konie). NPC nie poda nam w tej chwili lokacji, ale zapyta się czy chcemy gdzieś się udać, po czym po kliknięciu „I would like to travel” pojawi się Mapa Podróży dla danej zony.

Jeśli chodzi o Portale druidów, to po GU 56 nie będziemy potrzebowali zbierania listków z krzaczka z każdej zony gdzie jest Druid Ring, by móc z nich korzystać.  Blessed Shrubbery został wzmocniony przez boginię Tunare i teraz za jego pomocą będziemy mogli poruszać się również pomiędzy pozostałymi zonami gdzie zlokalizowane są Kręgi Druidów.

Pewną ciekawostką jest to, że w plikach, które co hot-fix ląduja w naszym folderze EQ2, gracze-detektywi odnaleźli pliki sugerujące, że już nie długo będziemy odbudowywac zepsute Kręgi Druidów. Z pewnością związane jest to z kolejnym dodatkiem. Wszelkie odnalezione w tej chwili pliki sugerują, że będzie to Velious. A jeśli Was ciekawi co jeszcze znaleziono w plikach to zajrzyjcie TUTAJ

W trakcie testowania podróży po świecie Norrath na serwerze testowym znalazłam całkowicie nową Spire, która to pozwoli nam podróżować do i z Quel’ule.

Sporym ułatwieniem, szczególnie dla nowych graczy w EQ2, będą również dodatkowe informacje na Mapie Podróży. Otóż po zbliżeniu kursora do nazwy zony, pojawi się okienko informujące nas na który level gracza jest ona odpowiednia.

Jeśli chodzi o podróż Sokakarem, to nie trzeba będzie mieć nagrody za „quest na sokokara” by móc z nich korzystać. Gra będzie rozpoznawała czy skończyliśmy taki quest. Nie trzeba będzie również biegać po zonach i „zaznaczać” sokokary by z nich korzystać. Będziemy miec automatycznie dostęp do każdego miejca lądowania sokokara. Dotyczy to zon:

  • Jarsath Wastes
  • Kylong Plains
  • Kunzar Jungle
  • Fens of Nathsar
  • Podobne zmiany spotkały questy związane z podróżowaniem na gryfach w Thundering Steppes czy też Nektulous Forest. Owszem „quest na jajka” nadal jest dostępny i ma nawet dodaną nagrodę pienieżną za jego skończenie, ale nie będzie już obowiązkowy.

    Podróżownie dywanem w Sinking Sands oraz Pillars of Flame również stało się przyjemniejsze. Nie musimy biegać i zaznaczać dywanów by móc do nich podróżować. Po GU56 będziemy mieć od początku dostępne wszystkie cele podróży.

    Sporo zon ma dodaną możliwość podróżowania po niej. Już nie trzeba będzie „z buta” lecieć np. do świątyni Cazik Thule w Feerrot. Konie zaniosą nas tam na swoich grzbietach. Zmiany te dotyczą zon:

  • Steamfont
  • Zek
  • Feerrott
  • Enchanted Lands
  • Everfrost
  • Część zon ma dodane trasy, tak by ułatwić nam życie:

  • Greater Faydark
  • Nektulos
  • Wizardzi i warlocy nie będą juz potrzebować planar symbol by móc otworzyć portal.

    Czas rzucania wszystkich spelli typu „Call of…” (Call of Neriak, Call to Guild Hall, itd.) został zredukowany do 10 sekund.

    Poprzedni artykułEverquest Paszport…
    Następny artykułPodroże i inne zmiany po GU56 cz.2
    1 Komentarz
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Wichura

    Z podróżowaniem w DOF to nie do końca tak, że trzeba zaznaczać dywany. Trzeba zebrać discovery lokacji z którym powiązany jest dywan i czasem to discovery jest w trochę innym miejscu niż sam dywan np. Undercity Arena w SS. Robiło to wrażenie zbugowania całego systemu, dlatego dobrze że go usuwają.

    Czy ja dobrze zrozumiałem, że mają wprowadzić instant podróże na mountach w samej zonie? Czy chodziło Ci o to, że jedynie mapka się pokaże?

    Czas rzucania calla 10 sek na pvp to fail… a może tego nie zmienią na Nagafenie?