… czyli najnowsza zabawka SOE, która to została właśnie oficjalnie ujawniona przez Johna Smedleya. Właśnie ta nowa „zabawka” ma, według wcześniejszych zapowiedzi, zmienić podejście producentów gier MMO, a związana jest ona z tworzeniem przedmiotów dostępnych poprzez rożnego rodzaju sklepiki w grach, na przykład za Station Cash.

A o co tak konkretnie chodzi?

Otóż już niedługo gracze, i nie tylko, będą mieć okazje do tworzenia przedmiotów za pomocą najnowszego programu SOE: Player Studio. Przedmioty te będą później sprzedawane przez SOE za pomocą sklepu MarketPlace. Musze powiedzieć, że pomysł jest dobry, zważywszy na to, że osoba tworząca dany przedmiot dostanie 40% zysku ze sprzedaży i to nie w Station Cash, ale w prawdziwych pieniążkach 😉

Udostępniono nową stronę SOE Player, na której widzimy iż dotyczy to takich gier jak: Everquest 2, Everquest oraz w okresie późniejszym Vanguard i Free Realms.

Jest już dostępna również oficjalna strona Player Studia dla Everquest 2 wraz z przewodnikiem jaki rodzaj przedmiotów zadowoli graczy EQ2, FAQ oraz wyjaśnieniem jak przesłać dane przedmiotu do SOE.

Zgodnie z zapowiedzią, uczestniczyć w tym programie będą mogli obywatele US, ale… Pikiel zapytał poprzez Twittera, Johna Smedleya co z europejczykami. Otóż, trwają prace nad tym by udostepnieć ten program także graczom z Europy, ale to wymaga czasu ze względu na inne prawo oraz podatki.

„Smedley: to be clear to our EU audience. We’re working on doing this for EU too. It’s very complicated due to tax and legal reasons. It’s coming! „

@Pikiel YES! As the announcement states, „revenue from the sale of these items will be shared back with the creative player.” [Dexella]

Jeśli już myślicie, że jest to przycisk „Play-to-Win” to się mylicie, bo same przedmioty będą tworzone bez statystyk, a takowe zostaną dopasowane przez SOE. A więc wszystko zależy od gry dla której będą przygotowywane.

„John Smedley @j_smedley
Users will NOT be making stats on items. The ones we will select we will balance properly. Although we will listen to the creators. „

Mnie osobiście ten pomysł bardzo się spodobał, a do tego w końcu wszyscy ci gracze dotychczas krytykujący projekty SOE, będą mogli się wykazać 😉

 

Poprzedni artykułEverquest 2: Chains of Eternity…
Następny artykułGracze Everquesta…