W dniu dzisiejszym wszystkie serwery EverQuest 2 zostaną wyłączone o godzinie 16-tej czasu polskiego na 3 godziny celem wprowadzenia Game Update 66.

eq2 gu66 scars logo

Dzielni mieszkańcy Norrath maszerują zjednoczeni pod sztandarami armii New Combine w głąb niebezpiecznego kontynentu Velious. W końcu wojsko dociera do granic majestatycznych ziem zwanych Cobalt Scar. Wśród otaczających gór poukrywane są tajemne przejścia wykorzystane przez tajemniczych mieszkańców Siren’s Grotto do nękania tychże terenów.

Pierwsze niepokojące wiadomości o Cobalt Scar docierają od plemion Othimir. Okazuje się, że gdzieś tutaj ukryta prawdopodobnie jest wielka armia Przebudzonego, czyli Kerafyrma, która to wcześniej zdziesiątkowała smoki w Skyshrine.

W pobliżu, w wodnych głębinach Sirens Grotto niewidocznych dla tych co zamieszkują ziemie, ukryte są mroczne tajemnice strzeżone pilnie przez syreny Darkwater.

Cały czas, mieszkańcom  zagraża niebezpieczeństwo z Przepowiedni Końca Wieku (Ages End Prophecy), czyli olbrzymi i śmiertelnie niebezpieczny smok Kerafyrm, który może zniszczyć świat Norrath. Bohaterowie z każdego zakątka Norrath są wzywani do Velious, aby odkryć nowe tereny jak i walczyć o przyszłość Świata.

Aby móc wzonować do Cobalt Scar nie potrzebujemy posiadać dodatek Chains of Eternity, jednakże musimy uważać bo zona ta przewidziana jest na level 95 graczy, który to dostępny jest tylko po zakupie CoE.

Nowości:

Aby dotrzeć do Cobalt Scar należy użyć gryfa z doków Thurgadin lub z Withered Lands.

Całe notki wraz z wymienionymi zmianami w poszczególnych klasach możecie przeczytać na forum, tutaj zamieszczę tylko skrót.

OGÓLNE:

Zmieniono zasady nagradzania pieniędzmi za zabicie moba. W wielu zonach, w tym także w tych z DoV, Skyshrine i CoE po zabiciu moba ilosć platyn będzie przeliczana na ilość graczy biorących udział w walce aż do maksymalnej granicy, która podana jest na maksymalną ilość graczy mogących uczestniczyć w walce. (Zmiany te zostały przeze mnie omówione jakiś czas temu i głównie polegaja na tym, że każdy mob ma przypisana wartość na 1 gracza, np. named w Protectors może rzucić 1-2 platyn na 1 gracza, czyli bez względu czy jest 1 gracz czy też 24 każdy dostanie taka sama ilość platyn.)

Reguły lootowania monet zostają bez zmian – przy podziale monet nagroda jest dzielona pomiędzy graczy, przy wyborze opcji „master looter” wszystkie pieniądze idą do wybranej osoby.

 CRAFT:

  • Jeśli chcesz pomóc armii New Combine rozwiązać problemy logistyczne to zgłoś się do Acting Supplymaster Grant w Supply Camp (Salt Breeze) – nowe questy.
  • Tradeskil apprentice bardzo się napracowali i stworzyli nowe przepisy gotowe do wyszukania;
  • Tailor może robić nowe torby na 46 slotów, płaszcz dla scoutów oraz torby na rzutki.

ZMIANY KLASOWE:

  • spelle, które reflektują część obrażeń nie powinny już leczyć wroga;
  • summon pet (przywoływanie peta) można castować biegnąc;
  • skille incremental „death blow” nie kończą się gdy ktoś opuści grupę lub zginie pet;
  • weapon skill oraz spell skill zwiększają teraz minimalne obrażenie broni do 40% z 5475 punktów skilla (2190);
  • wartość taunt oraz detaunt jest teraz modyfikowana przez naszą główna statystykę;
  • ulepszenie prestige, które resetowały czas skilli AOE, nie mogą już tego robić więcej niż raz na jeden cast;
  • spelle zapobiegające śmierci, które miały działanie „until canceled”, nie zyskują dodatkowego trigera gdy są rzucane w czasie Time Warp;
  • pety nie trigerują już proców, które aplikowane sa dla grupy lub rajdu;
  • pety „dumbfire” (czasowe) maja teraz takie same statystyki jak normalne pety;
  • pety „dumbfire” (czasowe) maja bardzo dużą dokładność, a moby mniejsze resisty na ich spelle;
  • pety „dumbfire” (czasowe) są odporne na efekty AOE;

W tym GU zmieniono niektóre zdolności klasowe u wszystkich klas, nie tylko dla serwerów PvE, ale osobno również dla PvP. Warto więc zapoznać się ze zmianami, żebyście nie byli zaskoczeni, że jaki spell/ CA działa w inny sposób niż dotychczas. Wszystkie zmiany są wymienione na naszym forum. Zwróćcie uwagę iż poniżej zmian w funkcjonowaniu niektórych spelli i CA, jest dział poświęcony zmianom w PvP.

PRZEDMIOTY:

Wiele przedmiotów rajdowych z PoW, Skyshrine oraz zon CoE mimo, że były przeznaczone dla magów, lekarzy i wojowników, mogły być noszone także przez skautów. Przedmioty te zostały zmienione i mogą być teraz założone tylko przez odpowiednie klasy, a poza tym zostały one od-attunowane i adornmenty z nich zostały zdjęte (po zalogowaniu będziecie je mieć w overflow albo w torbach).

Trzech merchantów zostało dodanych gdzie gracze (skauci) mogą wymienić dotychczasowo używane przedmioty na te, które mogą być używane przez skautów po GU66:

  • Faelish – Fortress of Drunder
  • Ka’Lendor – Skyshrine: The City of Dracur
  • Jesup Ness – Obol Plains: Cardin Ward

Beastlordzi mogą teraz używać większość przedmiotów przeznaczonych dla skautów w tym miecze i łuki.

Zmieniono ilość many oraz punktów zycia, które noga być odnowione za pomocą pewnych przedmiotów. Wartość ta nie może krytykować:

  • Bottled Intellect oraz Intellectual Regeneration odnawia 60% many.
  • Unreliable Gnomish Pacemakers odnawia 40% życia i many.
  • „Reliable” Gnomish Pacemakers odnawia 80% życia i many.
  • Overclocked Gnomish Pacemakers odnawia 100% życia i many.

Fallen Gate: Many przedmiotów z trashy zostało ulepszonych.

Poprzedni artykuł[PS2] Zmiany w broniach oraz dodatkach
Następny artykuł[PS2] Harasser buggy
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Twardy

19.20-a serwery down.Szlag by to….Całe SOE zakichane -(((