W najnowszym wywiadzie dla portalu ZAM, Matt Higby wyjaśnił w paru słowach główne założenia funkcjonowania względem siebie wysp bitewnych (Battle Island) oraz kontynentów w przyszłości Planetside 2. I tak to chyba będzie wyglądać:

kontynenty polaczenia

Przepraszam za nie najlepszą prezentację, ale próbowałam sobie wyobrazić to co opowiadał Higby i wyszedł mi z tego taki mały bałagan 🙂

Otóż zgodnie z założeniem developerów dotychczasowe trzy kontynenty staną się kontynentami przynależnymi do poszczególnych frakcji. Na każdym z nich będzie jeden Warpgate „domowy” należący do danego Imperium, np. Amerish będzie przypisany TR (zgaduję). To jedno Warpgate nie będzie mogło zostać zdobyte przez frakcje przeciwne. Pozostałe Warpgate prowadzić będą do Hossin oraz do różnych wysp bitewnych.

Na Hossin znajdować się będą trzy Warpgate prowadzące do różnych kontynentów. Ze słów Higbiego wynika, że Hossin będzie można w całości podbić, łącznie z Warpgate.

Wyspy bitewne posiadać będą dwa Warpgate prowadzące na dwa kontynenty, które będzie można zdobywać.

Aby móc przejść z Amerish na Esamir i z powrotem, trzeba będzie wpierw zdobyć wyspę bitewną, która będzie łącznikiem pomiędzy tymi dwoma kontynentami lub być w posiadaniu odpowiedniego Warpgate na Hossin.

Wprowadzenie tych zmian pozwoli na prawdziwe między-kontynentalne strategie pomiędzy frakcjami. Podejrzewam jednakże, że w pierwszej kolejności zobaczymy wprowadzoną wyspę Nexus, która połączy Amerish i Esamir. Na resztę wysp będziemy musieli poczekać.

Poprzedni artykuł[EQ2] Niemiecki trailer EverQuest 2
Następny artykułSOE Player Direct to…
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Pudzian93

Ciekawy pomysł 😛 choć jestem ciekaw jak będzie to wyglądać z większą ilością kontynentów bo nie tylko Hosin ma się pojawić

Skaramanga

czyli amerish, indar, esamir będą tylko na 2 frakcji jeżeli nie ma się hossina ?