Drugi czwartek każdego miesiąca to czas kiedy na kanale telewizyjnym Planetside 2 pojawia się zwariowany program prowadzony przez Matta Higbiego i Tramella Isaaca:

Większa część odcinka 18-go to żarty i wygłupy, ale udało mi się wyłapać kilka ważnych rzeczy które zostały wspomniane w trakcie trwania programu:

  • Prace nad optymalizacją trwają. Higby będzie aktualizował swój post z datami, bo na obecna chwilę jest zbyt wiele bugów i dlatego aktualizacji serwera testowego możemy spodziewać się najwcześniej pod koniec przyszłego tygodnia (czwartek).
  • Prawdopodobnie dzisiaj zobaczymy Aktualizację serwerów Live, która wprowadzi zmiany związane z WDS (punktacja), naprawi błędy związane z odradzaniem oraz doda nowe rzeczy z Player Studio.
  • Dzisiaj zobaczymy 4-ty odcinek serii OMFG w której przedstawione zostaną osoby odpowiedzialne za fizykę w grze.
  • 20 listopada obchodzić będziemy pierwsze urodziny Planetside 2, ale eventy z tym związane trwać będą cały miesiąc.
  • Developerzy bardzo by chcieli by Hossin pojawił się na serwerach Live w momencie premiery Planetside 2 na Playstation.
  • Miotacze ognia są zmieniane. Obecnie działały na zasadzie SMG, ale developerzy chcieliby aby ruch miotaczem w bok powodował zadawanie obrażeń po łuku oraz aby miotacz autentycznie podpalał przeciwników na kilka sekund, dlatego też trzeba trochę zmienić mechanikę.
  • Revamp Amerish – wszyscy level designerzy pracują obecnie nad tym tematem i możemy spodziewać się podobnych zmian jak na Indar i Esamir.
  • Harasser i możliwość naprawy z miejsca pasażera nie jest bugiem według Hibiego – takie były założenia. Być może jest to troszkę przegięte, ale jedyne co martwi Higbiego to wytrzymałość tego pojazdu w walce z MBT, który używa dział AP i powinien być zniszczony od jednego pocisku… (nerf? – 0:29:00)

Jak zwykle zaprezentowano tajemniczą pracę koncepcyjną:

2013_10_11 NC art command center

Poprzedni artykuł[PS2] Revamp Amerish – Tunele!
Następny artykuł[EQ2] List producenta: Tears of Veeshan
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
HideoPL

A propos harraserów – dobrze, że wytrzymałość zostanie zmniejszona… Jest naprawdę ciężko zniszczyć harrasera w pojedynku 1:1 – raz że ciężko trafić, a jak już się trafi to niewiele mu to robi… To w końcu tylko buggy – jeden strzał z Vanguarda AP powinien go roznieść na strzępy.

Simion

PlayStation, nie Playstation. Za dużo było walki o tą nazwę żeby teraz ją przekręcać. Jest to ważny kawał historii SONY i Nintendo.

Pytlong

„Tajemnicza praca koncepcyjna” … no z koncepcji i idei są naprawdę mocni w SOE…jeszcze żeby to potrafili zrobić bez baboli 🙂

kociamafia

A narzekałaś, że nie ma info dot. PS2 ;]

kociamafia

Higby opowiadający o tym jakie robił kupy.

Ten show…

BlackJDragon

wreszcie coś o miotaczach 😀

Skaramanga

kinu, Czy miotacze które są tworzone do PS2 plują podpaloną cieczą czy poprostu jest to podpalony gaz ?
W zasadzie pytam się o zasięg…

Skaramanga

Tak ale jeśli teraz piszesz że zadają obrażenia pod takim kątem to troszke zmienia sprawe