RoadMap została przedstawiona graczom rok temu, tak aby gracze mogli nie tylko zobaczyć nad czym pracują developperzy, ale także podzielić się swoimi uwagami. O ile przez pierwsze kilka miesięcy gracze zobaczyli realizację konkretnych założeń, o tyle w drugim półroczu 2013 roku prawie wszystkie prace zostały zawieszone ze względu na prace związane z optymalizacją gry.

roadmap logo

Już przed Świętami Bożego Narodzenia developerzy zaktualizowali informacje na część tematów, które maja zostać wprowadzone do gry w pierwszych dwóch miesiącach 2014 roku:

Parę dni temu Smedley zadał pytanie graczom, czy woleliby widzieć aktywne projekty w Road Map na najbliższe dwa miesiące, czy może wolą z wyprzedzeniem sześciomiesięcznym wiedząc, że co niektóre z nich mogą się opóźnić. Większość graczy wybrała opcję dwóch miesięcy i z pewnością dlatego zaktualizowano RoadMap.

STYCZEŃ:

Optymalizacja:

  • developerzy ciagle pracują nad różnymi aspektami, w tym tymi związanymi z kodem gry, który determinuje co jest widoczne przy renderowaniu;
  • zmiany w UI;
  • fizyka;
  • animacje.

Aktualizacja ESF

Odradzanie w pojeździe należącym do drużyny – Sunderer i Galaxy

World Domination Series:

  • tygodniowi i całkowicie zwycięzcy wyłaniani będą na danym serwerze, a nie jak poprzedni na wszystkie serwery;
  • dodano osobistą punktację – im więcej gracz uczestniczy w WDS, tym więcej zbiera punktów i może wybrać lepsze, dodatkowe nagrody o ile wygra frakcja do której należy;
  • automatyczna rotacja Warpgate – normalnie co miesiąc, a w trakcie trwania WDS co określony wcześnie zdefiniowany czas.

Zmiany w Amp Stacjach

  • wygląd Zurvan oraz Dhaka zostanie zmieniony.

Inne:

  • dodatkowe parametry do przeszukiwania sklepu Depot;
  • Heroic Boosty pojawią się w Depot;
  • celowniki pojawią się w Depot do zakupienia za SC;
  • Squad Boost dający XP boost dla całej drużyny.

LUTY

Ekwipunek dla nowego gracza (Loadout)

  • dwa podstawowe ekwipunki startowe dla każdej klasy podkreślające dane role, na przykład ekwipunek dla Infiltratora: snajper i bezpośrednie starcie;
  • kwestionariusz do wypełnienia po stworzeniu postaci, który ma zdeterminować, która klasa powinna mieć rozszerzony ekwipunek. Jeśli gracz nie lubi wyniku, będzie mógł wypełnić kwestionariusz jeszcze raz. Wszystkie istniejące już postacie dostaną kwestionariusz do wypełnienia po jego wprowadzeniu.

Fizyka – aktualizacja zachowań pojazdów Flash i Harasser na nierównym terenie.

Nowe pakiety głosowe do zakupienia w Depot

Nowe forma sprzedaży kamuflaży (pakiet) – połączenie wszystkich istniejących i przyszłych kamuflaży danego rodzaju w jeden pakiet: broń, armor i pojazd.

MARZEC

Aktualizacja Liberatora

Zmiany w wyglądzie BioLab

Zintegrowany samouczek, czyli informacje dla nowych graczy jak na przykład rozstawić Sunderer, albo wyjść z pojazdu, itd.

Zmiana wyglądu okna profilu postaci, tak aby profil zawierał więcej informacji.

Artykuły kosmetyczne dla Harassera z Player Studio.