W każdy drugi czwartek miesiąca Matt Higby oraz Tramell Isaac prowadzą program Command Center w którym podsumowują to co się wydarzyło w ostatnim czasie oraz opowiadają to co się zdarzy w najbliższych tygodniach.

Podsumowanie tego co się wydarzyło:

  • w czwartek na serwery PlanetSide 2 trafiła trzecia aktualizacja związana z walką, czyli zmiany w Liberatorze;
  • nowy ekran śmierci z 'kill kamerą’, która spowodowała wiele kontrowersji;
  • gracze będą mogli z czasem zmienić wygląd ekranu śmierci poprzez umieszczenie na nim loga outfitu zamiast loga frakcji, które jest tam obecnie;

Co zobaczymy w najbliższym czasie:

  • w następnym tygodniu jest tzw. 'world update’. Poprzednim razem w takiej aktualizacji na serwery Live trafił odmieniony Amerish, w tym miesiącu będzie to głównie naprawa bugów i wprowadzenie ulepszeń jakie zasugerowali gracze na Amerish;
  • większość ekipy pracuje teraz nad Hossinem i prace te możecie obserwować w każda środę w specjalnym programie nazwanym „Work in progress„;
  • kolejny tydzień przyniesie aktualizację systemową w tym pierwsze podstawowe misje dla graczy – pierwsza część to głównie misje związane z waypointami, ale w kolejnej aktualizacji to już liderzy drużyn będą mogli ustalać cele, a co za tym idzie misje;
  • kwietniowa aktualizacja związana z walką to tak naprawdę balans gry, czyli zmiany w rzeczach, które drażnią graczy, jak np. nerf wieżyczki AV MANA, buff dla Harassera (dokładny opis na forum w RoadMap).

Poza tym w programie wystąpili djWheat, znany komentator związany z e-sportem oraz coffeeoutlow, twórca rzeczy dla Player Studio.

Już niedługo zobaczymy kolejny program, tym razem poświęcony Player Studio. Premiera nastąpi 24 marca (oczywiście na twitch.tv) i co drugi poniedziałek osoby zainteresowane w jaki sposób powstają przedmioty dla Player Studio, w jaki sposób wybierane są przedmioty oraz drogę jaką one przechodzą od momentu powstania do czasu wdrożenia.

Pytania i odpowiedzi:

  • zmiana nazwy postaci – powinna się pojawić w przeciągu kilku następnych miesięcy;
  • w jaki sposób klient 64 bitowy będzie działał dla posiadaczy klienta Steam – tak samo jak  dla wszystkich, jak macie OS 64 bitowy to uruchamiać się będzie launcher 64 bitowy, a jak macie OS 32 – to 32 bitowy. Klient 64 bitowy jest już na serwerze testowym i prawdopodobnie trafi na serwery Live w przyszłym tygodniu.

Poprzedni artykuł[EQ] 15 lat EverQuest!
Następny artykuł[ESO] Wycieczka do Cyrodiil