Wczorajsza aktualizacja serwera testowego wzbudziła spore kontrowersje wśród graczy, szczególnie jeśli chodzi o nowy wygląd ekranu śmierci i znajdującą się na nim minimapę.

2014_Roadmap_ekran smierci PTS minimapaObecnie, gdy gracz zostanie zabity to na jego ekranie pojawiają się bardzo podstawowe informacje na temat gracze, który nas zabił lub tez zadał nam obrażenia przed śmiercią. Nowy wygląd ekranu śmierci pokazuje znacznie więcej informacji na temat postaci, która nas zabiła oraz może być widoczny tak długo jak chcemy.

Jest jednak pewne ale – na minimapie, która została wbudowana w tenże ekran możemy obecnie zobaczyć lokalizację osoby, która nas zabiła oraz kierunek strzału. O ile nie ma to dużego znaczenia w przypadku piechoty, która ciągle się przemieszcza, to znacznie może to utrudnić życie Infiltratorom.

Zgodnie ze słowami Higbiego, najważniejsza przyczyną dlaczego nowi gracze odchodzą z gry jest to, że giną i nie wiedzą skąd nastąpił atak. Zmiana ta ma więc wspomóc przede wszystkim nowych graczy, tak aby mieli szansę nauczyć się czego powinni unikać.

Oczywiście testy graczy trwają dopiero kilkanaście godzin i wszystko się może zmienić, ale jestem ciekawa co Wy o tym sądzicie. Developerzy powinni zostawić minimapę z informacją gdzie jest nasz zabójca, czy jednak ją usunąć z nowego ekranu śmierci?

Poprzedni artykuł[ESO] Ostatni beta weekend
Następny artykuł[SOE] EverQuestowe plany marcowe
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
kociamafia

Killcamy, wskaźniki, linie, trójkąciki, indykatory – Do kosza.

SOE nagradza tych, którzy giną. Jeżeli to przejdzie na live, to śmierć stanie się niemal opłacalna – Np. żeby dostrzec 100% dokładną pozycję snajpera/LA/wieżyczki inżyniera etc.

Koszmarny pomysł i nie rozumiem zupełnie po co to przepychają. Po pierwsze nawet teraz mniej więcej wiadomo gdzie był Twój zabójca (pociski smugowe + wskaźniki obrażeń). Zresztą im dłużej grasz w PS2, tym więcej „tajnych” zakamarków poznajesz.

Może na ekranie śmierci dodadzą jeszcze autoteleport za plecy Twojego zabójcy, żebyś mógł go dziabnąć nożem. Ot zemsta zza grobu.

kociamafia

Nie wspominając już o tym, że przy każdej średniej i większej potyczce, cała podłoga i ściany nafaszerowane są recon dartami (które można spamować do woli, wystarczy paczka inżyniera). Więc i tak wiadomo kto gdzie się znajduje.

Ameba

Koniec kempingu 🙁

Wabciu

Nie po to staram się znaleźć dogodną pozycję i zabija 1 strzałem by nikt mnie nie dostrzegł, żeby każdy noob mógł po śmierci zobaczyć moją pozycję. To jest jak drastyczny nerf dla snajpera. 100x NIE

Ja

Osobiście snajperem nie gram i irytuje mnie jak mnie snajper ustrzeli.
Mimo to jestem przeciwny tej zmianie ponieważ niszczy ona cały sens gry snajperem.
Ps Potrzeba uważania na snajperów też dodaje grze swego rodzaju uroku.

balrogos

Kocie a co to za roznica jak jest smugowe ammo i widac skad kto strzela 😛

VintageMan

Ale to nie jest tak perfidne jak wskazanie strzałką na mapie, w dodatku mając czas na przyjrzenie się temu na ekranie.

Stanowcze nie z mojej strony dla wszelkich oznaczeń strzałów, torów lotu czy innych kresek.

Krakex

No.. dopóki tego nie zdejmą to snjaper nie ma najmniejszego sensu. chyba ze po każdym zabójstwie zmieniać całkowicie pozycję. ale wtedy więcej czasu zajmie zmiana pozycji niż samo.
a co do smugi. kiedy jest 30 graczy obok siebie i jest zamieszanie. to nikt nie zwraca uwagi na smugi. jeżeli się dobrze ustawisz w dobrym momencie to można nieźle sobie Ratio K/D poprawić .Mój osobisty rekord 50/0 na jednej pozycji z paczką amunicji obok 😀

Krakex

Ale sądzę (i mam nadzieje) że dostaną takiego Hejta za tą lokalizacje zabójcy że raczej to szybko cofną

Mavie

Jak dla mnie ok, ale tylko dla nowych graczy. Np. tylko do 10-15 levelu by się pojawiało i już jest ok.