Okazuje się, że całkiem sporo. W czasie programu prezentującego H1Z1 Smedley zapowiedział, że w grze tej z pewnością zobaczymy przedmioty z Player Studio. Oprócz tego podzielił się dość ciekawą informacją dotyczącą ile można zarobić tworząc przedmioty do gier SOE.

Pierwszą grą w jakiej pojawiło się Player Studio był EverQuest 2 i stało się to 1,5 roku temu. Od tego czasu wprowadzono ten program do takich gier jak EQ i PlanetSide 2. W maju pojawi się ono w Landmarku, a w przyszłości w H1Z1 i z pewnością w EverQuest Next.

Wracając do informacji ile można zarobić poprzez Player Studio. Okazuje się, że całkiem sporo szczególnie, że program ten działa dopiero 1,5 roku. Rekordzista zarobił do tej pory 100.000$, co daje około 5tyś $ miesięcznie. Warto jednak pamiętać o tym, że SOE wypłaca pieniądze raz na kwartał i tylko pod warunkiem, że kwota jest wyższa niż 250$.

Zgodnie z zapowiedziami SOE już niedługo także osoby z Kanady, Niemiec, Francji i UK będą mogły przesyłać swoje projekty i liczyć na to, że zostaną zaakceptowane przez osoby odpowiedzialne. Nie ma na tym wykazie Polski, ale zważywszy na to, że wielu polaków mieszka teraz poza granicami kraju, jest szansa, że zobaczymy także jakieś polskie projekty w grach SOE.

Jeśli jesteście zainteresowani tematyką związaną z Player Studio to polecam Wam oglądać program prowadzony przez Tramella Isaaca w każdy poniedziałek, a który poświęcony jest właśnie temu zagadnieniu. W programie tym dowiecie się jakie plany mają developerzy, poznacie osoby tworzące przedmioty oraz jakie kryteria należy spełnić aby przedmiot został zaakceptowany. Polecam 🙂

httpv://www.youtube.com/watch?v=8qVZggZYHD4

httpv://www.youtube.com/watch?v=aipUVUNmMjU

Poprzedni artykuł[H1Z1] Pomysł SOE na nowoczesny biznes?
Następny artykuł[PS2] Nie ma Interlinka, ale za to będzie…
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
balrogos

Nie wiem chyba w lape trzeba dac albo smarowac wazeline, od kilku miesiecy TR dostaje np helmy ktore nie sa wogole w stylu TR jakby nalezaly do VS albo jakiejs innej 4 frakcji orków, no chyba ze ktos tam u nich bierze LSD przy ocenianiu czy jest to TR style. Albo zalew badiewiastych kamuflazy ktore chyba wychodza z randomowego generatora w gimpie, jedynie od czasu do czasu ktos zrobi normalny kamuflaz.

Wabciu

Kilka hełmów z playerstudio pasuje do TR (hełm czołgisty, 2x hełm lotnika) ale z resztą masz rację Balrogos, wyglądają zbyt alienowato dla naszej frakcji.

[PCPL] sH4maN

inaczej… kaski kaskami ale mogliby dodac kompozit armor pod te kaski a nie ze glowa wyglada jak z narni a armor jak ze star warsow

Ameba

TR i balrogos jak zwykle najbardziej pokrzywdzeni… 🙁