W dniu dzisiejszym jutrzejszym wszystkie serwery zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego (zgaduję – nie ma jeszcze podanej godziny) celem wprowadzenia małej aktualizacji.

I zanim zapytacie – ewidentnie dyrektywy nie trafią na serwery Live w tym tygodniu. (Chociaż aktualizacja właśnie została przełożona na czwartek 24.07, więc może się coś jeszcze zdarzyć.)

Jak było wcześniej zapowiadane przez ekipę PlanetSide 2, w podziękowaniu za cierpliwość w trakcie ostatnich problemów z DNS, wszyscy płacący gracze otrzymają 200 punktów Cert. (Nie wiem, czy to chodzi tylko o ALL Access, czy także o graczy, którzy zakupili Station Cash – Kinya)

Claymory

  • Claymory nie będą zadawać obrażeń w łuku 360 stopni, ale ma to być 180 stopni.
  • Umieszczenie Claymora na obiektach nie powoduje zmniejszenie obrażeń.
  • Ulepszono umieszczanie Calyamorów w pobliżu ścian i drzwi.

Bazy

  • Poprawiono kolizję w Rusty Bent Glaive co powinno zapobiec możliwości dostania się pod budynki.
  • Naprawiono osłony SCU w The Crown i Crossroads Watchtower.
  • No-deploy strefy w Tech Plant nie maja zastosowanie do posiadaczy bazy (frakcja czy outfit? – Kinya).

Różne

  • Rozwiązano problem w którym niektórzy gracze mieli resetowane ustawienie ekwipunków z powodu wyposażenia pewnych załączników.
  • Naprawiono problem gdzie zwiększone zdobywanie XP liczyło się do wyniku przechwytywania baz.
  • Naprawiono granice mapy Hossin.
  • Zmieniono obliczenia do blokad kontynentów aby naprawić problem, który powodował nieprawidłowe blokady.
  • Naprawiono problem odrzutu prowlera w trybie Lockdown.

 

Poprzedni artykułBatman w DC Universe Online
Następny artykułNowy wygląd UI dla dyrektyw, baretek i medali
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

„Claymory nie będą zadawać obrażeń w łuku 360 stopni, ale ma to być 180 stopni.”
A może frytki do tego?! Czy im do reszty odwaliło?

Simion

Zastanawia mnie czy teraz jak postawię claymora w przejściu, to czy potencjalna ofiara będzie mogła szybko przebiec przez niego i zostawić wybuch za sobą. Miny aktywują się dopiero po chwili. Sam nie raz dawałem rade odskoczyć przed wybuchem.

kociamafia

Miny NC i VS zadają obrażenia dookoła (360 stopni). Claymore TR powinien zadawać obażenia na obszarze półkoła (180 stopni). Dzięki temu, jeśli stoisz tuż za claymorem, nie dostaniesz obrażeń.

Widocznie było to zabugowane i zadaje obrażenia dookoła…Co moim zdaniem było lepsze. Po prostu TR ma gorsze „miny” ppiech.

https://www.youtube.com/watch?v=wI_l1xGu5m8

Nie wiem mi Claymore od tylu jeszcze nigdy nie wybuchł.wogole w zamian 180st mogli by np zasieg zwiekszyc

PLH

Clayom dać czerwony jeden laserek i dodać drugą nóżkę na dole albo w ogóle usunąć tą, co jest. Bo to taki trochę „model stracha na wróble”.

WolandPL

Miny od jakiegoś czasu wszystkie działają dziwnie. Już kilka razy sam nie mając wcale założonego FLAK armor przeszedłem po nich nie doznając żadnych obrażeń, nie wspominając o moich (VS) które potrafią okazać się zwykłą petardą dymną która nie rani nikogo i niczego. Do tego stopnia, że zacząłem grać medykiem zamiast inżynierem aby mieć lepsze miny przec… ekhem, C4 😀 Bloczki C4 jeszcze mnie nigdy nie zawiodły.