Ewidentnie zombie w H1Z1 to bedzie mały problem w porównaniu do możliwości zamarznięcia jeśli nie uda się naszej postaci znaleźć ciepłej odzieży…

We wczorajszej oficjalnej prezentacji gry H1Z1 z E3 mieliśmy możliwość podejrzenia zmian pogodowych, które obecne będą w grze i o których decydować będzie system: pełne słońce, zachmurzenie, lekki deszcz, ulewa i inne. Okazuje się, że deszcze i ulewy to nie wszystkie niespodzianki jakie przegotowali developerzy H1Z1 dla graczy.

Parę godzin temu Smedley zaprezentował fanom H1Z1 wygląd śniegu w tym post apokaliptycznym świecie. O ile możliwość robienia bałwanów nie jest wysoko na liście priorytetów developerów, o tyle docelowo planowane jest aby w grze dostępne były wszystkie pory roku. A oprócz tego gracze będą mieć możliwość siłowania się z zombie jeśli jakimś cudem nie posiadają broni albo po prostu lubią zapasy 🙂

Zgodnie z zapowiedzią Smedleya, dzięki pracy wykonanej przez Ryana Favale, jednego z inżynierów SOE pracujących przy H1Z1, różne warunki pogodowe zostaną wprowadzone w przyszłości także do PlanetSide 2. O deszczu już wiemy

Poprzedni artykułHossinowe opowieści, czyli czas na… konkurs!!!
Następny artykułHotfix w PlanetSide 2
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Helenth

Hahaha podoba mi się 😀 H1Z1 coraz mniej mi przypomina grę z zombi w roli głównej, a bardziej survival z dodatkiem zombi 😀

BlackJDragon

w PS2 niech zrobią, że esamir się roztopi i będą fajne walki o mosty nad rzeką

RachitynowyJoe

hmmm, oby śnieżne tekstury nie wyglądały jak w ps2 😀

SGTAce

nie ma tak głębokich rzek nigdzie 😀

Maruda

Witam, czy dzisiaj nie jest organizowany jakiś live z prac nad H1Z1 na twitchu ?