Muszę powiedzieć, iż byłam zaskoczona, że aż tyle osób pracujących nad EverQuest 2 obecnych było podczas SOE Live. Przyjemnie jest wiedzieć iż gra ta nadal ma tak dużą ekipę.

W trakcie trwania SOE Live 2014 odbyły się dwa panele w trakcie których gracze mogli zadawać developerom pytania dotyczące nie tylko najnowszego dodatku do gry Altar of Malice, ale także innych aspektów gry. Oto niektóre pytania i odpowiedzi.

  • Jeśli jest możliwość zakupienia postaci na 85 poziomie adventure, to dlaczego nie można zakupić craftera?

Szanujemy naszych crafterów oraz ich ciężką pracę jaka wkładają w swoje postacie i developerzy nie chcą minimalizować czasu i wysiłku jaki został włożony w te postacie. Im więcej crafterów, tym mniej oni zarabiają.

  • Przy takiej ilości przepisów, czy jest możliwość magazynowania ich w jakimś innym miejscu niż bank?

Popracujemy nad tym.

  • Jakieś plany aby wprowadzić przedmioty redukujące koszt statusu, jaki potrzebny jest do opłacania Guild Halli?

Świetne pytanie, bo akurat potrzebowaliśmy coś dla gildii na poziomi 100. Zapisane.

  • Wszyscy lubimy stroje, ale nie mamy gdzie ich składować. Czy może być z tym zrobione, tak abyśmy mieli miejsce gdzie możemy składować nasze stroje, które uzbieraliśmy w czasie 10 lat grania?

Wraz z dodatkiem AoM, gracze dostana nową zakładkę w oknie postaci w której gracze będą mogli przechowywać gotowe stroje. Planem developerów jest aby stroje nie trzeba było mieć w torbach czy banku, ale w czymś podobnym do szafy dostępnej z jednej zakładek. Ma to działac na zasadzie, że przedmiot włożony do szafy jest w pewnym sensie tracony przez gracza, ale gra przechowuje jego wygląd, który można wybierać z listy.

  • Czy postacie Exile mogą mieć dostęp do banku dzielonego z innymi postaciami?

Jest to w planach i gracze Exile będą mieć do nich dostęp.

  • Zmiany w bóstwach – wspaniały pomysł, co jednakże ze starymi graczami, którzy rajdują i maja maksymalnie negatywną frakcję z niektórymi bóstwami?

Na tą chwilę nie mamy żadnych szczegółów.

  • Coldain heritage quest ma teraz kilka lat, a do jego skończenie potrzeba ukończenia Ring of War x 4 w Velious – czy można to zmienić?

Tak, możemy to zmienić.

  • Zaakceptowanie reza od druida w rajdzie, kończy się w większości śmiercią. Czy jest szansa aby druidzi dostali rez bez efektów ubocznych (sickness) tak jak mają inne klasy?

Zmienimy jeden z ich rezów w taki bez efektów ubocznych.

  • Mercenary ogólnie są w miarę dobre, ale przy zmianach w punktach HP mercenary, które lecząc są bardzo słabe. Czy jest szansa aby to zmienić?

Mercenary będą poprawione.

  • AA i wkładanie punktów – czy jest możliwość wyciągania pojedynczych punktów gdy ktoś się pomylił? W tej chwili jesli układam AA po kolei zakładkami, dochodząć do IV-tej okazuje się, że brakuje mi 1 punktu, który włożony został niechcąco w zakładkę I co oznacza przerobienie całego AA od poczatku.

Jest to coś nad czym pracujemy, ale cały system musi być przepisany. Kwestia czasu.

  • Czy osiągnięcia będą dostępne na całe konto? Aby zdobyć unikalne osiągnięcia postać musi zdradzić klasę 40 razy, czy też zmienić rasę 20 razy.

Tak – ale to są ukryte osiągnięcia i my nie zachęcamy do ich zdobycia. Jeśli ktoś je zdobędzie to jest to jego chwała. Nie będzie zmian.

Dyskutujemy nad tym, aby dać graczom możliwość zakupienia potionów na zmianę rasy za punkty lojalnościowe.

  • Czy zobaczymy Veeshan jako bóstwo?

Nie mamy takich planów. Nowe bóstwo jakie zostanie dodane to Erolllisi, ale nie Veeshan.

  • Czy z wraz levelem 100 zostanie dodany większy Reactant niż Colossal?

Jest to możliwe, ale z racji tego, że nie ma z nami developera odpowiedzialnego za craft to nie mogę odpowiedzieć.

  • Czy wraz z nowym dodatkiem Beatlordzi będą mieć dinozaura jako peta?

Jest to wielce prawdopodobne.

  • Osoby, które mają wybraną w drzewku craftera zdolność do tworzenie kilku przedmiotów w jednym momencie, nie moga robić kilku przedmiotów przez system „comission”. Czy można to zmienić?

Nie jest to łatwe. Wymagałoby przerobienia systemu „comission”. Nie obiecujemy, ale się przyjrzymy.

  • Rezy channelera maja 5 m zasięgu – czy jest szansa na zwiększenie zasięgu?

Przyjrzymy się temu. Może dodamy jakieś AA.

  • Co z rajdami x2?

Chcemy je robić, ale nie wiemy gdzie umieścić przedmioty z nich dostępne. Deathtoll x 4 była tak naprawdę testem nowych itemizacji dla x2.

  • Czy królowa Cristanos wyjdzie kiedykolwiek z zamku i skopie czyjeś tyłki, szczególnie teraz gdy połączone armie przestały istnieć?

Jest to możliwe.

  • Aerakyn będą rasą dostępna dla graczy. Czy będą one znać język smoków (Draconic), co oznacza, że mają ukończony quest pryzmatyczny „To Speak as a Dragon”?

Nie będą znać języka smoków.

  • Czy channeler może dostać awaryjne naprawianie konstrukta raz na kilka minut?

Tak

  • Na ta chwilę SK i Paladyni muszą mieć wyposażone w drugiej ręce tarczę. Czy można umożliwić tym klasom założenie drugiego miecza jako przedmiot do wyglądu?

Musielibyśmy zrobić tarczę, która wygląda jak miecz/ sztylet. Jest to możliwe.

  • Czy AA petów beastlorda będą zwiększone?

Nie tym razem.

——————————————-

Teraz należy poczekać na opublikowanie przez Feldona z EQ2Wire innych paneli poświęconych EverQuest 2, które nagrał w czasie SOE Live 2014.

 

 

Poprzedni artykułSkrócona historia powstania gry PlanetSide 2
Następny artykułNiedzielne problemy w grach SOE