Jeden dzień mnie nie było i proszę…. przegapiłam połączenie serwerów europejskich w PlanetSide 2 🙁

W dniu wczorajszym z listy serwerów znikły dostępnych serwerów znikły Woodman i Ceres, za to Cobalt i Miller zostały zasilone graczami właśnie z tych znikających serwerów.

Jestem ciekawa jak wygląda świat Auraxis po połączeniu tych dwóch serwerów. Któreś polskie outfity już się połączyły?

Zmieniając temat – aktualizacje w czerwcu i w lipcu były w miarę szczęśliwe i nie spowodowały większych problemów. Niestety, ostatnia aktualizacja, która do gry wprowadziła nanity i dyrektywy, przyniosła także wiele problemów dla co niektórych graczy.

Część z tych problemów zostały już naprawione (jak chociażby voice chat), ale spora ilość graczy nadal zgłasza problemy ze spadkiem FPS. Jeśli macie takie problemy to możecie zamieścić je w tym temacie na Reddit lub też spróbować sposobu na poprawienie FPS podanego przez WolandPL na naszym forum.

Większość z Was z pewnością z niecierpliwość oczekuje na moment kiedy Valkyrie zostanie wprowadzona na serwer testowy, tak aby móc ją wypróbować. Oczywiście wprowadzenie jej na serwer testowy wcale nie oznacza, że może ona trafić w niedługim czasie na serwery Live – przykładem może być Hossin, który trafił na testowy w sierpniu 2013, dzień przed SOE Live i wszyscy wiemy kiedy trafił na serwery Live…

No cóż, być może będziecie musieli jednak poczekać jeszcze kilka dni, gdyż zanim Valkyrie trafi na PST, to zgodnie ze słowami Davida Careya ekipa PlanetSide 2 musi zrobić wpierw coś innego:

Po pierwsze, prace nad Valk idą świetnie, to naprawdę świetnie wyglądająca maszyna i myślę, że ludzie pokochają miejsca pasażerów. Samolot ten byłby na serwerze testowym już teraz, gdyby nie jeden problem, który nawet nie jest związany z Valkyrie.

Jesteśmy w samym środku olbrzymiego połączenia, gdzie bierzemy całą pracę jaką wykonała ekipa PS4 i włączamy ją do naszej produkcji. Do tej pory obie te rzeczy były oddzielne, ponieważ były zbyt niestabilne aby je ze sobą mieszać i ryzykować problemy dla PC. Istnieje obecnie wiele konfliktów, które programiści muszą rozwiązać, a więc jest wiele dziwnych rzeczy dziejących się w tej chwili na naszych wewnętrznych serwerach. Korzyści, które uzyskamy z tego połączenia są raczej oczywiste jeśli chodzi o prace developerów, ale jeśli chodzi o was to otrzymacie wszystkie ulepszenia w wydajności jakie zrobione zostały dla wersji PS4. Nie sądzę, że zobaczycie większe zmiany w sierpniowej aktualizacji, ale kiedy ekipa PS4 przejdzie do optymalizacji, wersja na PC dostanie to automatycznie.

Kidy tylko rozwiążemy problemy z naszymi wewnętrznymi serwerami, wszystko trafi na serwer testowy. Chciałbym po prostu promować Valkyrie, ale będzie to po prostu zbyt duża zmiana do wyizolowania i moglibyśmy coś przegapić. Zmiana te będzie wymagała pełnej aktualizacji. Mam nadzieję, że będziemy w stanie to zrobić przez SOE Live.

No i? Co o tym sądzicie? Czy rzeczywiście prace wykonane dla PS4 pomogą w zoptymalizowaniu tej gry dla PC?

Poprzedni artykułAlerty przeciwstawne są… bleh?
Następny artykułZ innej beczki: Star Citizen – za duży by zawieść?
7 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
WolandPL

Ulepszenia optymalizacyjne z PS4 dla PC? Dobrze zrozumiałem? W dechę – jeżeli uda im się grafikę ultra ustawić na stałych 60 fps w rozdzielczości 1080p, to na PC może być tylko lepiej. Chyba że coś spartolą i będzie gorzej 😀

MrNuddle

Niech się zajmą w końcu tą Valkyrią a nie wykręcają :v Ja chce Valkyrie!!

mrace92

Dobrze że nie robią zbędnej pracy. Jak zrobią optymalizację na PS4 to PC też uzyska sporo (PS4 jest na AMD i ATI przypominam 😛 )

Ameba

E tam Valkiria, w końcu linia frontu się wypełniła świezym mięsem armatnim, które nie wie że na Cobalcie trzeba uważać na czołgi. Dawno tak dobrze się nie bawiłem w PS2 😀

MalcomPL

Boże co się tam dzieje w Tej Firmie że JEDEN pojazd dodają pół roku, czy to naprawdę takie trudne? Zawsze chciałem zobaczyć w PlanetSide 2 przynajmniej jeden Nowy Skrzydlaty pojazd. Używam tylko latających a na Valkyrie czekam już sporo czasu i chyba się nie doczekam…

Penetrator77

Faktycznie, spostrzegłem że biega więcej mięcha. Fajnie dzięki za info.

balrogos

Pojazdow w PS1 bylo duzo a i mozna nowe wymyslic nie wiem co im tyle czasu zajmuje robisz model praca naprawde dla leniucha max na miesiac potem kopiujesz parametry zachowania z libka zmieniasz staty i masz inny pojazd. tak w skorcie 😀