Mam wrażenie, że od momentu kiedy David Carey został producentem PlanetSide 2 gracze otrzymują o wiele więcej informacji związanych z ta gra niż wcześniej.

Przyszedł czas na krótkie podsumowanie stanu gry na dzień 25.08.

To był długi weekend dla wszystkich. Wiem, że w tej chwili dzieje się wiele rzeczy, więc oto kilka informacji dotyczących najważniejszych tematów:

Czas logowania dla serwerów EU – Myślę, że w końcu znaleźliśmy rozwiązanie tego problemu. W niedzielę wieczorem zmieniliśmy kilka rzeczy w kodzie i w konfiguracji, które powinny zapobiec tym problemom.

Wydajność serwera – Mamy nadzieję, żę najbliższa aktualizacja pomoże, gdyż wprowadzimy kilka poprawek, które powinny ulepszyć parę rzeczy. Nic wielkiego, ale powinno wyglądać to troszkę lepiej. W raz z programistami położyliśmy  na to bardzo duży nacisk na następne kilka miesięcy.

Sierpniowa aktualizacja – Na obecna chwilę nadal mamy nadzieję wprowadzić ją w najbliższą środę. Oprócz Valkyrie jest też wiele innych fajnych rzeczy podwyższających ogólna jakość. Zawiera ona poprawki dla rejestracji obrażeń, obrażenia od wybuchów (splash?) w VR i inne rzeczy.

25% obniżka w Depot dla ALL Access – mieliśmy pewien problem z wyciekaniem danych, które nie były zamierzone. Mogliśmy to wyłączyć, ale doszliśmy do wniosku, że zasłużyliście sobie na to w ten weekend.

Dyrektywy nie zapamiętujące postępu – Chyba mamy na to poprawkę, które wprowadzona zostanie wraz z najbliższą aktualizacją. Gdyby nie ten zły weekend, to postaralibyśmy się wprowadzić ta poprawkę już dzisiaj, ale po prostu nie było czasu. Złą wiadomością jest to, że nie można odzyskać utraconych danych. Prosiłem o to naszych programistów, którzy próbowali to uruchomić, ale nie ma na to sposobu. Jest nam bardzo przykro z tego powodu.

Ogólna jakość gry – Wiemy, że gra nie jest teraz w świetnej formie jeśli chodzi o pewne obszary, więc mamy dzisiaj spotkanie w sprawie przesunięcia pewnych rzeczy z września i skoncentrowaniu się na poprawie wydajności oraz naprawie błędów.

RoadMap – Jestesmy w trakcie aktualizacji i wkrótce powinniście coś zobaczyć.

No i ważna informacja dotycząca granatów. Otóż, już niedługo użycie granatów EMP, wstrząsowych oraz błyskowych będzie nagradzało osobę rzucającą granat punktami XP, pod warunkiem, że w trakcie trwania efektu, ktoś zabił przeciwnika w którego rzucony został granat.

2014_08_planetside2_concussion 2014_08_planetside2_emp 2014_08_planetside2_flashbang

Poprzedni artykułProblemy serwerów EU naprawione?
Następny artykułInteresujące nowości w EQ2
13 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
SGTAce

Nice. Skąd oni go wzieli? Bardzo dobre spojrzenie ma na późną fazę developerki. Poprzedni dyrektor też był dobry ale raczej na rozruszanie gry na start, potem brakło im zapału.

SH3NKT

W ciągu następnych paru miesięcy mają zajmować się wydajnością? Jak tego nie naprawią szybko to jest to wyrok dla tej gry.

celtol

Jeżeli render grafiki na kompie i optymalizacja serwów wyjdą z testowego to będę naprawdę zadowolony

balrogos

gdzie jest optymalizacja? sprzet ten sam a gra coraz gorzej chodzi nie wiem ile na grafe do planeta trza wydac zeby pograc na ultra 4k?

Kamil118

nie wiem, a ile kosztują 2/3 tytany, nowy intel i 16GB RAM?

Kamil118

żeby grać na 4K trzeba renderować 4 razy więcej pikseli niż 1080p, więc ultra w 4K = 4 razy więcej mocy obliczeniowej niż ultra w Full HD, więc weź komputer na którym PS2 chodzi na ultra poniżej limitu FPS, weź jego aktualną cenę i pomnóż przez 8, części maksymalnej jakości są o wiele droższe niż te odrobinę słabsze

Kamil118

i gratulacje, masz komputer zdolny do uciągnięcia PS2 za jedyne 20000 złotych!

Kamil118

BTW, na jednym procesorze chyba tego nie uciągniesz

nukemski

Pingi naprawili?

balrogos

Mi chodzilo o 4k PLNow na grafike XD

balrogos

Tak czy siak mam i6 3570k 4.5Ghz, Radeon HD 7970 jak zaczynalem grac wplaneta to byla najlepsza jednoprocesorowa grafika, i 4x4GB ramu 2000mhz cl11 i sie po prostu tnie nawet jak wylacze cienie masakra.

GhostBeer

Niestety jeszcze nie. 🙂
Ping (opóźnienie w ms):
Woodman (przed migracjami): 50-80 (Placówka 12-24), 70-110 (+48)
Miller (Po migracjach: 90-130 (12-24), 130-210ms (+48)
Ping w speedtestach: 25ms (źródło: http://www.speedtest.pl/test/91438985)

Miejmy nadzieję, że ta aktualizacja valkyri spłoszy dużo graczy i będą lepsze (mniejsze) pingi 😀

nukemski

No to dalej idę robić hajs.