Marzy się Wam sandbox w futurystycznym klimacie, osadzony na dzikiej, niezamieszkanej planecie, która dopiero jest zasiedlana przez graczy? Jeśli tak, to być może spodoba się Wam The Repopulation.

The Repopulation to gra o której się mówi, że jest dzieckiem Star Wars Galaxies oraz Ultimy Online. Tworzona jest przez małe niezależne studio Above and Beyond Technologies, którego ekipa zdecydowała się połączyć aspekty społeczne i rozbudowę umiejętności postaci bazując na SWG oraz bezlitosny sandbox w pełni kontrolowany przez graczy, jakim jest Ultima Online. Gra ta jednak nie będzie wymuszać czegokolwiek na graczach. Gracz będzie mieć szansę robić to co najbardziej lubi w grach: zajmować się tylko rzemiosłem, wypadami do ukrytych lokacji, napadaniem na osady bądź ich zwiedzaniem, budowaniem baz i miast, czy też odkrywaniem planety i jej ukrytych skarbów.

the_repopulation_hole_on_he_hill

W The Repopulation gracz wciela się w postać klona drugiej generacji kolonistów i bierze udział w wojnie domowej. Każdy gracz w momencie tworzenia postaci przystępuje do jednej z dwóch głównych frakcji: OWON (One Worls, One Nation) lun FPR (Free People’s Republic). Gracze będą mogli tworzyć także swoje własne nacje, które funkcjonować będą podobnie do zasad gildii/ klanów w innych grach. Posiadanie nacji łączyć się będzie z wieloma przywilejami, a między innymi z możliwością budowy w pełni funkcjonalnego i obronnego miasta na terenie planety Rhyldan. O miasta te będą mogły toczyć się walki pomiędzy różnymi nacjami…

the_repopulation_widok2

Świat gry może być dowolnie modyfikowany przez graczy, a dodatkowo ekipa The Repopulation położyła bardzo duży nacisk na różnorodność zadań oraz praktycznie nieograniczoną eksplorację planety. System rozwoju postaci jest podobny do tego z SWG: brak poziomów i klas, ale za to do wyboru jest ponad 75 umiejętności, a każda z nich ma 12 poziomów. Gracze nie będą zmuszani do brania udziału w walkach i będa mogli rozwijać takie zdolności jak dyplomata, rzemiosło, zbieractwo, oswajanie, rozrywka i inne. Oprócz tego w grze ukrytych zostało mnóstwo innych zdolności dostępnych poprzez system osiągnięć.

the_repopulation_taniec

Jeśli chodzi o rzemiosło, to w grze dostępnych będzie 24 różnych zawodów oraz trzy główne metody zdobywania surowców: zbieractwo maszynowe, ręczne – gdzie gracz używa różnego rodzaju narzędzi, oraz odzyskiwanie surowców z ciał zabitych przeciwników. Sam proces wytwarzania przedmiotów jest dość skomplikowany i decyzje podjęte w trakcie jego trwania będą mieć wpływ na jakość produktu finalnego.

the_repopulation_mount2

Gracze będą mieć do wyboru dwa systemy walki: RPG-klasyczny i aktywny. System RPG działa jak systemy walki w klasycznych MMO, czyli wybór celów i używanie zdolności z pasków. System aktywny pozwoli graczom celować i strzelać z broni tak jak to ma miejsce w obecnych grach akcji. Ponadto gracze będą mogli ożywać osłon, czołgać się oraz w pełni modyfikować dostępne bronie.

the_repopulation_strzelec

Jeśli chodzi o popularny teraz housing, to The Repopulation oferować go będzie w trzech rodzajach: mieszkania i domy w formie bezpiecznych instancji sąsiedzkich, działki i domy w świecie otwartym oraz miasta tworzone przez graczy, o które będą mogły toczyć się walki.

Ogólnie to gra ta wygląda według mnie bardzo obiecująco i obecnie znajduje się w fazie Alpha. Z pewnością będą ja obserwować, a co za tym idzie – pisać, kiedy ujawniane będą kolejne interesujące informacje.

httpv://www.youtube.com/watch?v=0QM2DhfItMU

 

Poprzedni artykułCzas na marudzenie!
Następny artykułAch cóż to był za wieczór…
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Raido Lato

Dwa systemy walki to zły pomysł, co to za frajda celować do kogoś kto ma aim-bota pod guzikiem „tab”. Gra jeszcze nie wyszła a ja już nie chce w nią grać:/