Jeszcze we wrześniu trafia na serwery Live nowe wersje celowników kolimatorowych, czyli Red Dot w PlanetSide 2.

W nowych wersjach celowników punkt będzie stale widoczny i znajdować się będzie na środku ekranu.

2014_09_03_ps2_reddot_3_nowa 2014_09_03_ps2_reddot_1_nowa 2014_09_03_ps2_reddot_2_nowa

Błąd powodujący zmianę koloru plamki na kolor kamuflaża używanego przez gracza został usunięty i już niedługo nowe wersje celowników wprowadzone zostaną na serwer testowy.

Zgodnie ze słowami Chrisa Bishopa w założeniach ekipy PlanetSide 2 jest aby każdy gracz mógł samodzielnie dobrać sobie kolor oraz kształt plamki. W jaki sposób? Na obecną chwilę możemy zgadywać iż opcja ta będzie dostępna po zakupieniu kształtów i kolorów w Depot.

Celowniki tworzone przez osoby dla Player Studio będą używać nowego modułu cieniującego, twórcy więc nie będą modelować żadnych plamek w celownikach w zgłoszeniach przesyłanych do akceptacji. Plan jest taki, aby gracze mogli zmieniać plamki niezależnie od celownika. Żeby było jasne, w planach jest aby wybór celownika nie dyktował jaki kształt (kropka, gwiazdka, itd.) używacie – będziecie mieli wiele różnych opcji do wyboru..

P.S. Mam naprawdę szczerą nadzieję, że Red Dot w PlanetSide 2 to celownik kolimatorowy 😀

 

Poprzedni artykułRozróba w Area 51
Następny artykułWystartowała otwarta beta Archeage
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Wabciu

Długo na to czekałem. Mam tylko nadzieję, że przyciemnią tą neonową obwódkę na pierwszym celowniku. Jest jaśniejsza niż kropka.

kociamafia

Tak, pisałem Bishopowi (Dev) na reddit że „jestem z Niego dumny”.

W końcu celowniki kolimatorowe będą zachowywać się jak celowniki kolimatorowe.

PS.

Widzisz Kinya, zamieszczając newsy o fps, zawsze się czegoś nauczysz 😀

kociamafia

Dev odpowiedzialny za te cudeńka powiedział że przyciemni.

BlackJDragon

„W nowych wersjach celowników punkt będzie stale widoczny i znajdować się będzie na środku ekranu.” Mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi? punkt ma być widoczny, gdy nie używam celowania czy co?

balrogos

Chodzi o to zw gra jest tak zryta, ze recoil spread sa liczone matematycznie wedle wzoru i trzesienie sie broni nie ma nic z tym wspolnego i kropka nie pokrywala sie z tym gdzie rzeczywiscie celujesz, bo bron ci sztucznie drga 😛

BlackJDragon

czyli mam rozumieć, że jest to raczej wizualna zmiana?

PLooschacK

PLooschacK approves as soon as the game is playable again.

QuarkuPL

kolimatorowy kolimatorowy wszystko jest ok!

Patryk

Ale to nie tylko dla TR?