Staram się teraz nadgonic wszelkie możliwe informacje dotyczące gier którymi się interesuje, a które mnie ominęły w bardzo pracowitym grudniu. Przyszedł czas na H1Z1.

Kilka dni przed świętami fani H1Z1 mieli szansę zobaczyć jak ta gra bardzo się zmieniła od czasu gdy widzieliśmy ostatnie streamy…

Adam Clegg i Jimmy Whisenhunt nie tylko pokazali na serwery testowe na których mogliśmy zobaczyć nową florę oraz różnice w oświetleniu, ale także wiele innych rzeczy. Według mnie najciekawsza była informacja o przystosowaniu się źrenic postaci do światła, co oznacza, że gdy w nocy ktoś nagle zapali pochodnię lub inne światło, to przez chwilę postać będzie oślepiona. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona obecnym wyglądem tej gry.

Samochody mają teraz swoje okno UI, w którym łatwo można zauważyć czy jest to sprawny samochód, czy tez może brakuje mu jakiejś części.

20141218_h1z1_ui_samochod

Zmieniono także wygląd UI postaci oraz wprowadzono nowość w ilości noszonych przedmiotów. Otóż, każda rzecz którą znajdziemy ma określoną wagę i nasza postać będzie mogła dźwigać tyle rzeczy na ile pozwolą nam przedmioty w które możemy je włożyć. Z racji tego, że w grze tej jest bardzo duża ilość przedmiotów jakie możemy znaleźć lub wytworzyć, wprowadzono pewnego rodzaju ułatwienie związane z craftem. Otóż, wystarczy, że rzeczy z których wytwarzamy przedmioty znajdują się w naszej okolicy i zostaną one użyte w trakcie produkcji. Nie trzeba będzie więc nosić desek, kijów, prętów i innych rzeczy, ale wystarczy znaleźć miejsce gdzie będziecie mogli je składować i korzystać z nich wtedy kiedy chcecie (oczywiście pod warunkiem, że nikt nie znajdzie waszej skrytki).

20141218_h1z1_ui_postac

Sporo nowych informacji, poprawiona grafika i animacja, jednym słowem gra zapowiada się coraz bardziej ciekawie…

 Na oficjalnym kanale YT można obejrzeć pierwszą część tego grudniowego streama, drugą część możecie obejrzeć na Twitch.tv. Polecam 🙂

Poprzedni artykułThe Repopulation znosi NDA i trafia na Steam
Następny artykułCzyżby kolejna osoba odchodziła z ekipy PS2?
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
balrogos

Lol widze fizyka na PhysX z Planetside co za bezsens physX nadaje sie tlyko do tkanin futra itp nie nadaje sie do fizyki przedmiotow jak skaly czy pojazdy.

Co do efektu oslepiania i tych źrenic to trzeba sie cofnąć do 2005 roku i High dynamic range rendering w grze Half Life 2: Loast Coast 🙂