Grudzień jest miesiącem kiedy wiele gier próbuje czymś zaskoczyc swoich fanów, tak aby w jakimś sensie zmusic ich do wydania pieniędzy. Nie inaczej jest z Landmarkiem…

Landmark nadal znajduje się w fazie zamkniętej bety, ale oczywiście po zakupie odpowiedniego pakietu zyskacie dostęp do tej gry. Gra jest ciągle rozwijana, chociaż nie jestem przekonana czy jest optymalizowana, i już w trakcie SOE live 2014 mogliśmy się przekonać, że nie będzie się ona kręciła wyłącznie wokół budowania. We wrześniu wprowadzono do gry bronie, PvP i możliwość budowania specjalnych aren, niedawno zmieniono wygląd UI, dodano startowe szablony z przydatnymi kształtami oraz dodano ekwipunek w postaci ubioru z różnymi efektami.

W tym tygodniu wprowadzone zostaną największe dotychczas zmiany w grze, które mogą spowodować wyłączenie serwerów nawet do 48 godzin – PvE, systemy jaskiń i wiele innych rzeczy.

Planowo aktualizacja ta miała zostać wprowadzona w dniu dzisiejszym, jednakże ze względu na jej kompleksowość i kilka pojawiających się błędów, ekipa Landmarka planuje wprowadzić ją w najbliższą środę. Jest wielce możliwe, że aktualizacja ta może zostać jeszcze opóźniona.

Zgodnie ze słowami Davida Gerogesona oto co zostanie wprowadzone w tym tygodniu do gry:

  • rozbudowany system jaskiń aż do rdzenia świata, podzielony na tiery – im głębiej tym wyższy tier metali i minerałów;
  • nowe nagrody do zdobycia w grze (loot);
  • system transportu;
  • nową redystrybucję wszystkich surowców i zmiany w crafcie;
  • salvaging, czyli odzyskiwanie surowców;
  • łączenia i efekty specjalne na sprzęcie;
  • nowe rekwizyty i emitery;
  • voice czat – czat głosowy wbudowany w grę;
  • oraz różnego rodzaju potworki na które gracze będą mogli się natknąć się w grze!

landmark_NPC

Terry Micheals, producent Landmarka, ujawnił w swoim grudniowym liście producenta troszkę więcej szczegółów dotyczących tej aktualizacji:

Zespół ciężko pracował nad wieloma rzeczami o których rozmawialiśmy przez ostatni rok, a które zostaną wprowadzone do gry w ciągu najbliższych tygodni. Mamy zamiar wprowadzić do gry potwory i walki PvE, pełen system jaskiń i grot, cmentarze dla osób, które umrą pod ziemią, Leylines (system teleportacji, który trzeba odkryć i odblokować), odzyskiwanie surowców, pierwszy etap łączenia i efektów specjalnych na ekwipunku (możliwość połączenia przedmiotów celem stworzenia skomplikowanych zachowań i interakcji) oraz nowe bronie, zbroje i akcesoria.

Będziemy również naprawiać mnóstwo błędów, optymalizować grę i wprowadzać mnóstwo innych małych ciekawostek do gry […].

Poprzedni artykułKonserwacja systemów SOE (16.12)
Następny artykułWalka i oblężenie zamku w Black Desert
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Agoidd

Pożegnałam się dzisiaj z Archeage i zaglądnęłam do Landmarka, bez balastu (wszystkie moje włości zniknęły :)) odetchnęłam z ulgą. Znowu zachciało mi się budować, ta gra jest naprawdę ładna. Może nowe elementy wprowadzą w nią trochę życia. Przydałaby się jeszcze ekonomia, mounty, jakieś tajemnicze miejsca i skarby do odkrycia…