Jeszcze tydzień i wielu z fanów H1Z1 będzie miało szansę zajrzeć do tej gry po zakupie „wczesnego dostępu”.

A tym czasem poznajcie kolejnego członka ekipy H1Z1 – Davida Avrama, który zajmuje się oprogramowaniem potrzebnym do tworzenia gry.

  • Jaką spuściznę pozostawisz po sobie w tej grze?

Jestem szczęściarzem, że mogę pracować nad rzeczami z zza kulis tej gry. Jedną z największych rzeczy nad którymi ostatnio pracuję to samochody. Kiedy zobaczę kogoś prowadzącego samochód po raz pierwszy w grze, albo słyszę odgłos pracującego silnika za wzgórzem, wiem, że wniosłem sporo do powstania tego aspektu gry.

  • Jakie zajmujące elementy mechaniki pojazdów dodałeś do gry?

Dodałem tonę różnych rzeczy związanych z pojazdami. Zważywszy na to, że mechanika pojazdów w H1Z1 ma wiele wspólnego kogu z pojazdami w PlanetSide 2. Ostatnio wprowadziliśmy do gry możliwość strzelania siedząc z tyłu pół-ciężarówki.

20150108_h1z1_pick-up_truck

  • Jaki był najzabawniejszy test lub błąd dla NPC, pojazdów lub mechaniki broni jaki widziałeś?

Mieliśmy ostatnio błąd, kiedy po wejściu do samochodu i ruszeniu, pojazd odjeżdżał ale nasza postać pozostawała zawieszona w powietrzu podczas gdy prowadziliśmy samochód.

201412_h1z1_bug_car

  • Czy zombie i  gracze będą mieć stałe miejsca odradzania, czy jest to całkowicie przypadkowe dla obu?

W naszym edytorze terenu, czyli narzędzi używanym do tworzenia świata, mamy możliwość oznaczyć pewne obszary jako miejsca odrodzenia. Oznacza to, że możecie odrodzić się na danym obszarze i może być wiele takich obszarów w grze.

Zombie to inna historia. Mogą się pojawić dynamicznie na graczach, przy jakiś przedmiotach, czy w jakimkolwiek miejscu w świecie gdzie wygenerowano dużo ciepła lub w określonych lokacjach.

  • Jak będą zachowywać się pojazdy na różnym terenie (śnieg, droga, itd.)?

Na ta chwilę nie ma w grze kondycji terenów, czyli takich rzeczy jak śliska droga czy coś takiego. Ale mamy możliwość ustawienia tarcia na drodze lub na danym materiale na ziemi. Więc po uruchomieniu wczesnego dostępu prawdopodobnie będziemy pracować nad takimi rzeczami jak mokra droga, tak aby opony zachowywały się realistycznie.

Poprzedni artykułImpreza rocznicowa Największego Polskiego Outfitu [PL13]
Następny artykułZwiedzanie Altar of Malice
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Sylzer

Dzisiaj od 21:00-21:30 6 godzinny stream z H1Z1 http://www.twitch.tv/h1z1
https://www.h1z1.com/news/pre-ea-survival-stream

mrace92

Dopisz że to ja zadałem pytanie o najzabawniejszy błąd xD