Nie wiem czy widzieliście, ale w dniu wczorajszym Bill Yeatts zaprezentował wygląd nowej snajperki NS. Snajperka…

20150205_planetside2_newNS_sniper

Oto Pani i Panowie jak wyglądać będzie nowy wielkokalibrowy karabin wyborowy, który developerzy starają się obecnie przypisać do odpowiednich klas. Zgodnie ze słowami Higbiego:

Prawdopodobnie będzie on dla inżyniera i HA, ale możemy go dodać także infiltratorowi. Właśnie teraz jesteśmy w trakcie podejmowania decyzji czy ma on zastąpić broń główną czy też ma wchodzić w slot narzędzi (tool). Podoba mi się pomysł aby inżynierowie mieli bardziej ofensywne ustawienia, ale nie jestem pewien czy dobrym kompromisem jest rezygnacja z narzędzia naprawiającego.

Kilka więcej detali na temat ogólnego kierunku w jakim myślimy o tej broni:

  • Mimo, że wygląda i zachowuje się jak karabin snajperski, nie ma być karabinem długiego dystansu, nie chcemy abyście atakowali pojazdy znajdujące się kilkaset metrów od Was.
  • Broń ta jest bardziej ukierunkowana przeciwko lekkim pojazdom i jednostkom MAX, słabsza przeciwko pojazdom ciężkim.
  • Czasy wystrzału (fire rate) będzie podobny do karabinu powtarzalnego  – może nieco wolniejszy. O wiele szybszy niż wyrzutnia rakiet z większa ilością amunicji.
  • Brak obrażeń od wybuchu, chociaż specjalne typy amunicji mogą na to pozwolić o ile wpadniemy na na jakiś dobry pomysł na amunicję specjalną, która będzie działać w PlanetSide 2.

No i co Wy o tym myślicie? Nie jestem przekonana, że podoba mi się wymiana narzędzia do naprawiania na tą broń. Może lepiej byłoby przypisać ją do tego samego slotu co wieżyczki?

 

Poprzedni artykułNic nie jest takie jak się wydaje…
Następny artykułDarmowa Alpha niedziela w Das Tal
13 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

Jak dla mnie to overlapuje Lancera(duża precyzja i szybkość pocisku ale mniejsze obrażenia). Musiałaby być słabsza od niego albo spełniać inną rolę. Nie sądze by to było potrzebne. Nie czuje użytku z tego. aLe niech zrobią i się zobaczy. Na razie mało mi to mówi

Biotyk

Jak oni w tej chwili mają takie dylematy to tam chyba nikt nie patrzy w jakim stanie ta gra w ogóle się znajduje…

lazaaaa

Jak najbardziej przydało by się coś takiego ale nie zamiast naprawiarki, zamiast min albo wieżyczki to spoko

R0mAE

Prawdopodobnie będzie to coś w stylu Barrett M107 (12,7x99mm) albo bliżej – Barrett XM109 (25×59 mm).

Podoba mi się.

PLH

Zamiast wyrzutni rakiet – ok, zamiast spawarki – nie ok.
Niech dadzą dla infiego na pierwszy slot, żeby mógł używać jako słabej broni ppanc albo zwykłej snajperki (specjalne ammo o zwiększonym zasięgu), do tego niech lepiej będzie bolt-action niż semi-auto. No i skoro ma nie być na daleki dystans to niech ma celowniki x1-x6 dla wszystkich poza infim (infi niech ma dostęp do większych też).

PLH

Designerzy i graficy też muszą coś robić, nie myśl, że wszyscy pracują nad optymalizacją cały czas.

Rulas

Nie wszyscy rozumieją jak są skonstruowane firmy. Mają podział na grupy/działy a każda z nich zajmuje się czymś innym. To nie jest szkoła że każdy z nich wie tyle samo, oni są wyspecjalizowani w rożnych dziedzinach. Osoba która pracuje nad optymalizacją pewnie nie zna się na grafice a grafik na kodzie itp.

Trudno wam takie rzeczy pojąc skoro jesteście tylko konsumentami, np teraz to co wam wydaje się proste jak np woda mineralna w sklepie to w chwili kiedy pójdziecie pracować nad jej produkcją to okazuje się że cały proces jest skomplikowany, wieloetapowy i złożony z wielu działów aby woda mogła pojawić się na półce.

PLH

No właśnie o tym mówiłem, tylko w bardzo skrótowy sposób 😛

PolicMajster

Półcalówka dla wszystkich!

balrogos

Rusznica w roku 3xxxx? chyba mija sie z celem.

Patryk

A co w tym złego?
Jak już coś nie pasuje do roku 3xxx to noże

Patryk

Jak będzie taki jak Lancer przeciwko lekkim pojazdom i MAX-om, a słabszy przeciwko cięższym to będzie OK.
Chociaż według mnie to trochę strata czasu.. Szczególnie jeśli wyjdzie na to, że po prostu TR i NC dostaną drugiego Lancera, tak jak napisałeś.

Biotyk

Akurat pracuję w dużym korpo i to właśnie nad rozwojem softu, więc wiem. Nie tylko o optymalizację mi chodziło.
Goście od designu mogliby zrobić porządek w bazach, pousuwać zbędne polygony których gracz nie widzi a CPU musi wyliczyczać.
Tak usilnie chcą pokazać że coś robią, że zaniedbują niedokończone rzeczy.
A co z jakąś fabułą tej gry? O co ta nieustanna walka?