Serwery H1Z1 zostały właśnie wyłączone celem wprowadzania poprawek związanych z systemem pojawiania się przedmiotów w świecie oraz naprawy ekranów ładowania gry.

Nie myślcie, że nie widziałam jaki bałagan wprowadziła ostatnia aktualizacja. Chodzi mi oczywiście głównie o problemy z przedmiotami (loot), które pojawiały się w świecie H1Z1 lub tez nie. Wszystko zależało od fazy księżyca, położenia planety Jowisz oraz widzimisię serwerów… No może nie do końca tak…

Zgodnie ze słowami MMODirelict, osoby w ekipie H1Z1, która właśnie zajmuje się systemem związanym z przedmiotami, okazało się, że problem związany był z systemem liczenia przedmiotów, który to ograniczał pojawiania się tychże przedmiotów.

W ostatnich poprawkach wprowadziliśmy bardziej dokładny system ograniczający ilosc pojawiających się przedmiotów. Niestety, liczył on pewne manipulacje związane z przedmiotami przed górna granicą kiedy nie powinien tego robić, powodując stopniowe zanikanie przedmiotów z systemie. Scott i ja spędziliśmy wiele czasu patrząc na kod, szukając kombinacji wpływających na przedmioty i ocenianie, które z nich mogą być za to odpowiedzialne. Podczas tego procesu Scott wpadł na lepszy pomysł w jaki sposób system może śledzić górną granicę przedmiotów, który to pomysł wspólnie opracowaliśmy. Scott i ja ciężko pracowaliśmy aby naprawić kwestie związane z systemem lootu i są one obecnie w fazie testów w oczekiwaniu na wprowadzenie na serwery Live.

Mamy zamiar wprowadzić te zmiany bardzo powoli – na poczatek na kilku najbardziej dotkniętych serwerach celem ich przetestowania. Jeśli system zareaguje prawidłowo, to zaktualizujemy także resztę serwerów.

Poprzedni artykułZdjęcia dnia: Piątek 13-tego w ArcheAge
Następny artykułProblemy z dostępem do gier DayBreak (Atak DDOS!!)