W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego celem wprowadzenia kilku zmian i nowości.

Poniżej najważniejsze informacje, a całość notek jak zwykle znajdziecie na naszym forum.

Aby uruchomić PlanetSide 2 potrzebny będzie od teraz 64-bitowy system operacyjny.

Nowa broń – NS-AM7 Archer, czyli wielkokalibrowy karabin wyborowy.

planetside2_anti-material-rifle

Balans

  • Pancerz dla Sunderera na tył został zmniejszony, tak aby dopasować go do innych stron.
  • Zmiany w świadomości i renderowaniu
    • Świadomość (awarness) zależy od obrażeń, a więc gracze którzy zadają tobie obrażenia lub ty im zadajesz, są traktowani jako priorytetowo i jest większe prawdopodobieństwo, że będą się renderować.
    • Rendering piechoty bierze pod uwagę ekwipunek – gracze z wyposażoną bronią dalekiego zasięgu mogą byc renderowani nawet na dystansie 600 metrów, wszystko zależy od broni i wliczają się to także Max’y AV.
  • Zmniejszono odrzut w poziomie dla Butcher z 0,225 na 0,213
  • Miny przeciwpancerne będą od teraz działać także na jednostki MAX
  • Zmodyfikowano czasu zakotwiczania (lockdown) MAX TR:
    • czas odkotwiczania zredukowano z 2 na 1 sekundę
    • czas zakotwiczania z 1 na 2 sekundy.

Zmiany w regułach odradzania

  • Beacony odradzania maja teraz ograniczony zasięg – na tą chwilę odległość wynosi 600 metrów;
  • Drużynowe odradzanie w pojazdach ma teraz zasięg 600 m o ile pojazd znajduje się na terytorium wroga lub na terytorium, które jest zdobywane przez wroga.
    • Drużynowe odradzanie w pojazdach znajdujących się na terenie własnej frakcji, które nie może być zdobyte przez wroga, nie ma ograniczenia zasięgu odradzania.
  • Odradzanie drużynowe (squad spawn) przeniesie teraz gracza do najbliższego punktu odrodzenia w miejscu gdzie znajduje się największa liczba postaci z drużyny.
  • Uproszczono reguły Instant Action
    • IA może umieścić gracza w każdej walce, gdzie populacja ich imperium jest w granicach 20% populacji wroga.
    • IA odrodzi gracza w najbliższym miejscu odrodzenia znajdującym się w okolicy IA, wliczając w to Sunderery i miejsca odrodzenia w bazach.

Depot

  • Dodano nowe decale dla Portugalii i Australii

Różne

  • Widoczność min przeciw-czołgowych zwiększono z 25 na 70 metrów
  • Z racji tego, że w końcu naprawiono błąd wyrzucania z siedzenie pojazdu, usunięta zostanie poprawka bezpiecznego opadania po wyjściu z pojazdów.

I jak zwykle – naprawiono mnóstwo błędów.

 

Poprzedni artykułKonferencja Ubisoft na E3
Następny artykułCzas zebrać bonusowe tokeny lojalnościowe…
11 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Simion

Szybciej wbije się 1160k na minach przeciwpancernych 🙂 .

Ameba

Niech nie ruszają bezpiecznego lądowania po wysiadaniu. Nie ma sensu ruszać czegoś, co w końcu działa.

HideoPL

Kurcze, zapowiada się ciekawie – szkoda, że dopiero pogram za jakieś dwa tygodnie, chociaż lekki odwyk od Planetside może mi wyjść na zdrowie.

Czy mnie się wydaje czy są teraz możliwe 2 alerty w jednym momencie?

Slimaczek

A no. I to jest bardzo fajna zmiana 🙂

balrogos

Rendering piechoty bierze pod uwagę ekwipunek – gracze z wyposażoną bronią dalekiego zasięgu mogą byc renderowani nawet na dystansie 600 metrów, wszystko zależy od broni i wliczają się to także Max’y AV.

Ehm a nikt nie wpadl na pomysl ze da sie strzelac semi auto z broni ktora kopie na full auto jak byk co za bezsens.

balrogos

Zaraz ludzie beda haxowac z shotgunami na slugach z celownikiem 4x 🙂 bo nie beda „rendenerowani”

Bartłomiej Piwowarski

Męczące to jest. Ja bym wolał jeden alert na dobę ale taki syty na który wszyscy czekają z niecierpliwością.

balrogos

Nowa bron 0% sensu FUCK LOGIC!

ForceManPL

Australii, nie Autralii 😉