Serwery europejskie PlanetSide 2 już od dość dawna mają duże problemy z wydajnością, a w szczególności z możliwością połączenia się z nimi.

W styczniu sytuacja była na tyle zła, że ówczesne SOE zdecydowało się przekierować część ruchu poprzez zapasowego dostawcę internetu. Zmiana ta odrobinę pomogła, ale nie na długo i dlatego też rozpoczęto rozmowy z niemieckim dostawcą internetu – DTAG, na temat bezpośredniej wymiany ruchu z pominięciem pozostałych dostawców.

W dniu dzisiejszym na oficjalnym forum gry pojawiła się informacja, że zawarto wstępna 3-miesiączną umowę z Deutche Telekom AG. Jest wielce prawdopodobne, iż dzięki tej umowie rozwiązana zostanie większość problemów graczy europejskich związanych z wysokim pingiem i utratą pakietów.

Na tą chwilę nie wiadomo, kiedy rozpocznie się okres obowiązywania tej umowy, ale gdy to się stanie, gracze zostaną o tym poinformowani.

Co to oznacza dla polskich graczy? Dokładnie nie wiem, ale prawdopodobnie może to poprawić to grywalność w PlanetSide 2.

Poprzedni artykułGogle dla dinozaurów i kilka kolejnych stworzonek
Następny artykułSpecjalne skrzynie usprawnią budowanie w H1Z1
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Póki nie naprawią Netcode to nawet fiber od google G tu da

kuchmistrz

Dwa istotne elementy w grach w FPS „netcode i serwery” są fatalne, dodaj do tego szczyptę, tfu masę cheaterów dopraw pomniejszymi bugami i voila mamy koszmarek zwany PlanetSide 2.

RachitynowyJoe

To co rozwiązało problem pingu to … brak ludzi na serwerze. Teraz w prime time posiadanie tylko dwóch odblokowanych kontynentów to standard. Jeszcze pare miesięcy temu był tylko jeden jak i żaden(w ogóle nie blokowało kontynentów)… i to w czasie gdy jest aktualizacja nowa!…. Merge serverów niedługo 😀