Kilka dni temu do gry trafiła aktualizacja, dzięki której gracze H1Z1 mogą stworzyć wieże strażnicze, a to jeszcze nie koniec niespodzianek związanych z systemem budowania w tej grze.

W wywiadzie udzielonym MassivelyOP w czasie E3, producent H1Z1 Steve George ujawnił ciekawą funkcję, która trafi do gry za kilka tygodni i usprawni budowanie baz – skrzynki konstrukcyjne.

Skrzynki te będą służyły do łatwego przechowywania, zarządzania oraz ułatwią używanie surowców potrzebnych do budowy baz. Będzie to bezpieczny kontener ze specjalnie stworzonym interfejsem, który będzie można postawić na placu budowy i użyć go do budowania ścian, drzwi i innych komponentów bazy.

Skrzynek tych nie ma co mylić z obecnie istniejącymi kontenerami w których można przechowywać rzeczy. Zgodnie ze słowami S. George skrzynie konstrukcyjne będą w pełni zabezpieczone, więc nikt nie będzie mógł się do nich włamać i ukraść znajdujące się w nich przedmioty. Dodatkowo skrzynie te będą mogły być używane przez osoby znajdujące się w grupie z właścicielem lub te, które dostały do nich dostęp. Oznacza to, że mając ta skrzynią na placu budowy, przyjaciele czy też członkowie klanu, nie będą musieli czekać na powrót właściciela aby kontynuować budowę bazy.

20150129_h1z1_baza_1

W skrzyniach tych gracze przechowywać będą mogli duże ilości materiałów budowlanych – i tylko takie materiały. Specjalne menu umieszczone na skrzyni wyświetli wszystkie przepisy, które moga zostać wykonane z materiałów znajdujących się wewnątrz. W ten sposób gracze zawsze będą nie tylko wiedzieć, co mogą stworzyć ale od razu stworzyć i wybudować.

To nie koniec nowości związanych z ulepszaniem systemu budowania. Jakiś czas temu Smedley wspominał o wprowadzeniu do gry profesji, w których będą się mogli specjalizować gracze. Jedną z tych profesji będzie stolarz, który będzie mógł wytwarzać struktury w krótszym czasie niż pozostali gracze.

I co myślicie o tych skrzyniach? Krok w dobrym kierunku, czy może powinno to zostać rozwiązane w inny sposób?

Poprzedni artykułKoniec z problemami serwerów EU?
Następny artykułHotfix w PlanetSide 2 (19.06)