Okazuje się, że tak, bo jeden z fanów PlanetSide 2 pracuje nad dokumentem proponującym wiele zmian w tej grze. I muszę powiedzieć, że co niektóre z proponowanych rozwiązań, są bardzo ciekawe.

Jak zmienić PlanetSide 2 aby stał się bardziej atrakcyjny i przyciągnął więcej graczy? Wydaje się, że nie potrzeba wiele zmian, wystarczy tylko:

  • ulepszyć traity frakcyjne tak aby miały znaczenie,
  • zmienić system min przeciwczołgowych oraz medkity,
  • ulepszyć co niektóre klasy oraz dodać im klasowe bonusy,
  • dodać dodatkowe, ulepszone wersje zdolności dla poszczególnych klas,
  • ulepszyć wprowadzony niedawno system bounty poprzez dodanie specjalnych tokenów, za które można wykupić specjalne narzędzia;
  • zmienić system odrodzenia.

Osoby zainteresowane PlanetSide 2 naprawdę powinny przeczytać ten dokument, bo mimo iż prace nad nim dopiero trwają, to już w tym momencie można w nim znaleźc kilka bardzo interesujących rozwiązań. O ile nie jestem przekonana do proponowanych zmian w bonusach frakcyjnych, to zaproponowane w dokumencie zmiany w systemie bounty i odradzania, mogłyby bardzo pozytywnie wpłynąć na tę grę.

Oczywiście, to wszystko zależy od możliwości technicznych, personalnych i oczywiście finansowych DBG.

A co Wy sądzicie o tych propozycjach?

Poprzedni artykułBlack Desert prezentuje swoje możliwości
Następny artykułStar Trek Online rozpoczyna sezon 11 – New Dawn
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

Koleś fajnie, chce dodawać i pewnie to wszystkim się podoba ALE… o ile nowe rzeczy zawsze są fajne to jego zmiany nie są według mnie przemyślane.

Miny są zbyt skomplikowane i czasochłonne. Więcej min? To więcej czasu na ich rozłożenie i więcej zachodu za mniej(bo pojazdy nie giną). Kto bedzie chciał z takim przysłowiowym mołotowem na czołgi lecieć. Byłaby to zabawka i tak używana byle tak masowo by zabić czołg na jeden raz. Jakby się tak nie dało to olać przepuszczanie certów i nanitów na to.

Bounty system jest zbyt skomplikowany. Bez przesady, to byłaby 4 warstwa rzeczy której ma się gracz uczyć. Już i tak ta gra zupełnie kołuje nowych i większość ludzi nie wie jak zdobywać dobrze placówkę. Takie systemy można dodawać jak pojawi się dobry samouczek do poprzednich, nie jeszcze dorzucać ciężar na mózg biedaków co ledwo CODa ukończyli.

HART shuttle mnie się nie podoba. Ok, lata coś na mapie i rusza się łoooo… ale głupie to jak but. Lata między 3 wybranymi wrogimi bazami i zrzuca randomków po drodze 😀 Niezbyt to wygląda. Taki random i tak zginie i brak kontroli też mu nic nie powie. I do tego spawn mają na nim wszyscy? Już widzę te 12 ESFów polujących na te piniaty wypełnione nubami 😀 Nieważne czy to ma 10x czy 20x więcej HP, i tak zginie i masa randomków zasili twój kill count

Zmiany dla podów śmieszne 😀 W sensie zabawne

Zmiany dla medkitów ok, nie mam zastrzeżeń.

No co powiem, widać, że robił to pasjonat ale zbyt bardzo rozbujał w sobie wyobraźnie. Bardzo chcę by planetside dostawał zmiany i patche ale niestety trzeba też wiedzieć co one zrobią i to w szerszym aspekcie i czemu mają służyć. Komplikowanie życia graczom nie jest najlepszym pomysłem. To moja opinia

PLH

Dobrze przemyślał, ale nie wszystko trafia w obecne realia PS2 – z minami to strasznie rozgmatwane, za dużo udziwniania. Plus brak zasięgu wybuchu wobec możliwości aktywowania ich przez MAXy trochę za mało karze nieostrożne grupy – gdyby tylko MAX miał dostać obrażenia, to by się go podniosło, naprawiło i dalej biegło. Obecnie jeden nieostrożny MAX jest w stanie strasznie popsuć szarżę i ubić swoją obstawę medyków/inżynierów. Ale wiele pomysłów jest ciekawych, na pewno sobie poczytam to.

Simion

DB oleje ten dokument…

Gusjon

Przede wszystkim powinni umożliwić rozwój postaci zbliżony do Dust 514 tak naprawdę poza strzelaniem i bieganiem po mapie w celu uzyskania punktów kontrolnych to nic tam się nie robi. Początkowo jeszcze zdobywanie poziomów miało jakiś sens coś się działo… a tak od 50-60 levelu to nic na ch.. jest poziom 100 to nie wiem. Poza tym nadal brakuje mi walk na orbicie które miały niby się odbywać na stacjonujących tam ogromnych krążownikach tak kiedyś mówiło o tym SOE widocznie na gadaniu się skończyło… Ekonomia właściwie mogła by nie istnieć w tej grze przechwytywanie terenów i kontrolowanie map oprócz euforii uzależnionych od Planetside 2 nic nie wnosi… Szczerze powiem że kolejne patche które są wprowadzane do gry to dla mnie kolejne rozczarowania który nie wnoszą dla mnie nie nic jak do tej pory poza balansem który mam głęboko w d… no może jedynie jakieś wykonywanie śmiesznych zadań po co to komu w takiej formie nie wiem… Konkurencyjny Dust 514 jest dla mnie lepszy zwyczajnie dlatego że gram po to żeby rozwijać postać w celu zrobienia mega ropierduchy… Szkoda że tylko na PS3 bo walki mają wpływ na to co się dzieje w EVE online do tego możliwość wsparcia graczy z EVE i ostrzeliwanie z orbity genialny pomysł. Nie wiem co dalej z Planetside 2 spodziewałem się że ta gra wciągnie mnie na setki godzin i zachęci do opłacania abonamentu jak dla mnie brakuje czegoś co by pozwoliło na trochę więcej niż strzelanie… Pogrzebanie trochę w statystykach postaci jakiejś różnorodności w zbrojach a nie tylko coraz bardziej barwne skórki które poza wydaniem kasy nie wnoszą nic… Większe możliwości modyfikacji broni… i dlaczego do cholery nie mam w tej grze mechów ?? 🙂

PLH

Nie, żebym się nie zgadzał, ale zwalcz w sobie enterofobię 😛

balrogos

A MOŻE TAK BY USUNĄĆ TEN DURNY LATTICE(SYSTEM PRZEPŁYWU WALKI) I ZOPTYMALIZOWAĆ GRE?