Z pewnością nic nie jest aż tak interesujące jak dodawanie do gry nowej zawartości, ale uporządkowanie interfejsu użytkownika może być równie ważne, szczególnie jeśli chodzi o Landmark.

Nie oszukujmy się – interfejs gracza w Landmark potrafi być bardzo zaśmiecony, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę to, że oprócz budowania jest jeszcze w tej grze tryb „adventure”. Oznacza to, że o miejsce na paskach zdolności walczą funkcje związane z budowaniem, jak i zdolności związane z walką oraz eksploracją. Właśnie dlatego ekipa Landmarka powzięła decyzję o rozdzieleniu tych dwóch trybów i stworzeniu zupełnie niezależnego trybu budowania (Build Mode).

20151001_landmark_build-mode

Tryb budowania pozwoli ekipie Landmarka całkowicie oddzielić od siebie aspekty budowania i przygód w grze, w taki sposób, że każdy tryb otrzyma swój własny unikalny interfejs oraz niezależne skróty klawiszowe. Między trybami przełączać się będzie można za pomocą jednego przycisku, a dodatkowo włączenie trybu budowania da graczowi dostęp do Mega Palety.

Mega Paleta jest ewolucją w dotychczasowych paletach rekwizytów oraz materiałów jakie obecnie dostępne są w grze. Jest większa i można będzie ją dowolnie konfigurować. Każdy rodzaj narzędzi używanych przez gracza w trakcie budowania ma swoją własna zakładkę: materiały, rekwizyty, kształty i narzędzia, oraz szablony.

20151001_landmark_mega-palette

Do gry wprowadzona zostanie także możliwość korzystania z wolnej kamery, która pozwala przenikać przez ściany oraz możliwość ustawienie dowolnego czasu na działce, a nawet jego zatrzmanie lub przyspieszenie.

Niestety, zmiany te nie trafią do gry w październiku. Zgodnie ze słowami developera odpowiedzialnego za interfejs w Landmark, tryb budowania oraz mega paleta powinny pojawić się w grze pod koniec roku, ale to oczywiście może się zmienić.

Więcej informacji na ten temat możecie znaleźć na oficjalnym forum Landmark.

Poprzedni artykułRozpoczęły się zamknięte testy First Assault
Następny artykułEkipa WildStar uruchamia tymczasowe serwery
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
lamora

A jak wrażenia po zapowiedzi dodatku do eq2? 😉