Pod koniec listopada na serwery Gloria Victis trafiła olbrzymia aktualizacja, która wprowadziła wiele nowości, ale niestety miała też dużo błędów.

Od tego momentu developerzy Black Eye Games nieutrudzenie pracują nad naprawieniem tychże błędów i wprowadzili do gry już dwa hotfixy. Na ten moment skupieni oni są na naprawieniu najbardziej rażących błędów, takich jak problemy z zalogowaniem się czy wyświetlaniem przedmiotów znajdujących się w depozycie. Usunięto także błąd, przez który obrażenia były takie same niezależnie od używanej broni. Cały czas trwają prace nad usunięciem problemów związanych z wydajnością serwerów.

20151203-gloria-victis

Oto lista najważniejszych poprawek:

  • Hotfix I  z dnia 30 listopada
    • Wprowadzono otwieranie dialogów z NPC-ami za pomocą klawisza “E”
    • Usunięto błąd w systemie craftingu, uniemożliwiający wytwarzanie przedmiotów wymagających siekiery i/lub noża
    • Usunięto błąd synchronizacji fortyfikacji, który sprawiał, że budynki były niewidoczne oraz uniemożliwiał przechodzenie przez bramy
    • Usunięto błąd, przez który użycie skrzynki z nagrodami za aktywność lub osiągnięcia powodowało usunięcie wszystkich skrzynek w stacku
    • Wprowadzono regenerację życia przeciwników NPC, gdy gracz ucieknie do wody
    • Usunięto błąd, przez który redukcje przeciwników NPC nie były obliczanie prawidłowo
    • Usprawniono obliczanie obrażeń zadawanych z łuku w walce z przeciwnikami NPC
    • Przywrócono wyświetlanie się odpowiedniej twarzy i włosów postaci
    • Poprawiono mniejsze błędy przy tworzeniu postaci
  • Hotfix II z dnia 3 grudnia
    • Usunięto błąd, który uniemożliwiał zalogowanie się niektórymi postaciami
    • Usunięto błąd, przez który niektórzy gracze nie widzieli swoich przedmiotów w depozycie
    • Usunięto błąd umożliwiający powielanie przedmiotów poprzez zakładkę odkupu w sklepach NPC
    • Usunięto błąd z odbiorem nagrody za wykonanie wszystkich wyzwań
    • Usunięto błąd, przez który obrażenia zadawane przez graczy były takie same, niezależnie od używanej broni
    • Usunięto błąd w systemie rzemiosł, przez który narzędzia nie były poprawnie wykrywane
    • Zweryfikowano i znacznie usprawniono wszystkie obliczenia wykonywane przez system walki: obrażeń, redukcji, penetracji pancerza, obrażeń krytycznych oraz trafienia w plecy i w głowę zarówno w PVE, jak i w PVP
    • Wprowadzono zadawanie obrażeń krytycznych przez przeciwników NPC
    • Zmniejszono zużycie mocy obliczeniowej procesora

Czy to oznacza, że dzięki tym poprawkom w grze nie napotkamy już żadnych innych błędów? Niestety nie, ale z pewnością ich naprawienie poprawi doświadczenia graczy, w stusunku do tego co działo się po wprowadzenia listopadowej aktualizacji.

Co jest ważne, to fakt, że mała ekipa Gloria Victis niestrudzenie pracuje nad naprawieniem kolejnych błędów, tak aby rozgrywka stała sie jeszcze bardziej przyjemniejsza 🙂

Poprzedni artykułPrzerwa w beta testach Overwatch
Następny artykułNowy ekran wyboru postaci
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
balrogos

Alpha praktycznie nie grywalna w sumie to Alpha co mialo byc przetestowane zostalo przetestowane teraz trzeba czekac na BETE.

bartold

Pracujemy obecnie nad nowym launcherem, niedługo będzie.

Gusjon

Wielki super patch który umożliwia tylko ciachanie bez końca npc. Na razie wieje nudą.