Wielu fanów Tribes: Ascend z pewnością zostało zszokowanych, kiedy pod koniec sierpnia studio Hi-Rez ogłosiło, że pracują nad wprowadzeniem pierwszej od kilku lat aktualizacji do tej gry.

Zgodnie z ówczesnymi słowami CEO Hi-Rez, dzięki sukcesowi Smite, firma ta zyskała więcej zasobów niż kiedykolwiek było w posiadaniu tego studia i dlatego mogą sobie pozwolić na powrót nad ulepszaniem starszych produkcji.

Pierwsza, pod dwóch latach przerwy, olbrzymia aktualizacja Tribes: Ascend nie bez znaczenia nosi nazwę „Jak grom z jasnego nieba” i trafiła w dniu wczorajszym na serwery Live. Aktualizacja ta wprowadziła wiele zmian w mechanice gry: przerobiono klasy, ulepszono pojazdy oraz dodano nowe mapy dla trybu przechwytywania flag. Jeśli chcielibyście dokładnie sprawdzić, co zmieniło się w tej grze to polecam sprawdzić oficjalne notki, gdyż lista zmian jest naprawdę długa.

A co przyniesie przyszłość? Niestety nic nie jest pewne, gdyż wszystko zależy od tego jak aktualizacja ta zostanie przyjęta przez fanów tego tytułu. Zgodnie ze słowami Stewarte Chisama, prezydenta Hi-Rez, developerzy nie mogą obiecać, jak długo będą pracować nad rozwojem tej gry i biorąc pod uwagę historię studia, nie chcą rozbudzić nadziei graczy.

Jeśli gracze nie odpowiedzą na zmiany jakie wprowadzamy, oczywiście będziemy musieli w pewnym momencie przestać utrzymywać tą grę. Mam nadzieję jednak, że możemy tą grę ulepszyć, tak aby zagorzali fani Tribes pokochali i doceniali ją na przez długi czas.

No więc, kto z Was ma w planach sprawdzić co zmieniło się w Tribes: Ascend?

Poprzedni artykułKhelpy psują święta w Skyforge
Następny artykułSurvival na Marsie? Dlaczego by nie…