Jeśli nie śledzicie notek z praktycznie codziennych aktualizacji w ARK: Survival Evolved, to mogliście przegapić informacje o tym, że oswojone dinozaury są słabsze.

W jednej z ostatnich aktualizacji wszystkie oswojone stworzenia otrzymały nerf statystyk, z których najważniejsze to zmniejszona liczba punktów życia oraz zadawane obrażenia. Oczywiście po dużym sprzeciwie społeczności statystyki te lekko wzmocniono, ale nadal można uznać to za nerf.

Najbardziej niezadowoleni są z pewnością gracze, którzy poświęcili wiele godzin na wylevelowanie oswojonych przez nich bestii, po to by stały się maszynami do zabijania. Oczywiście wszyscy gracze ARK zdają sobie z pewnością sprawę z tego, że stworzenia te były zdecydowanie zbyt mocne i na wysokim levelu były praktycznie nie do zabicia. Było to z pewnością irytujące szczególnie dla nowych graczy na serwerach PvP, którzy niewiele mogli zrobić aby obronić się przed innym graczem na wysokolevelowym raptorze.

Podobnie było na serwerach PvE gdzie oswojone dinozaury były w stanie dość szybko zabić przeciwnika, przy czym z łatwością przeżywały wiele zadanych im obrażeń.

Mimo, że statystyki oswojonych dinozaurów zostały lekko podniesione, to i tak może w końcu ARK stanie się grą bardziej strategiczną niż dotychczas.

Na ten moment twórcy ARK czekają na opinie graczy i z pewnością nie jest to koniec zmian w balansie gry.

2015-06-12_ARK-2

Poprzedni artykułDivergence: Online już dostępne na Steam
Następny artykułPodsumowanie informacji o EQ Next z 2015 roku
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
DonJezo

I bardzo dobrze, wcześniej jak tylko oswoiło się raptora to można było zjeść wszystkie dino na wyspie.
Jak dla mnie, twórcy powinni znacznie skrócić proces oswajania dinozaurów. Zamiast godzinami oswajać jednego zwierzaka mogłoby to trwać 5 min. W zamian mógłby być jakiś limit posiadanych zwierząt, powiedzmy ze 3 na osobę ;d