Serwery H1Z1: Just Survive, survivalowego trybu H1Z1, są już dostępne więc możecie logować się do gry i zajmować najlepsze miejscówki pod bazę.

O godzinie 10:00 czasu polskiego uruchomiono serwery H1Z1: King of the Kill, czyli starego trybu Battle Royale.

Przedmioty, jakie posiadaliście w swoim ekwipunku przed podziałem H1Z1, zostały zduplikowane i znajdziecie je w ekwipunkach obu gier. Błąd z brakiem ich w inventory King of the Kill na Steam, powinien zostać rozwiązany w dniu jutrzejszym.

Poniżej zwiastuny obu gier:

 

 

Dodatkowo na serwery wprowadzona została aktualizacja. Oto co nowego trafiło do gry:

Zmiany w postaciach NPC

  • W momencie pojawienia się w świecie, zombie będą losowo wybierać animacje, co pozwoli na więcej kombinacji odzieży i animacji.

Poniżej jedna z animacji oczekiwania – „zombie samowystarczalny” ?

  • Zombie będą poruszać się z prędkością przypisaną do określonych animacji, co powinno wyeliminować ich ślizganie się oraz problemy z łączeniem się animacji.
  • Poprawiono pojawianie się zombie w świecie. Pojawianie się zombie w dzień i w nocy uzależnione zostało od różnych współczynników, dzięki czemu noce staną się bardziej niebezpieczne:
    • Dzień: Większa liczba zombie wolno poruszających się oraz zwierząt łownych (jelenie, sarny, zające, itd.)
    • Noc: Większa ilość zombie szybko poruszających się – biegnących, oraz zwierzyny drapieżnej (wilki, niedźwiedzie, itd).

Animacje

  • Naprawiono animacje skoku gracza. Model gracza oraz jego fizyka są teraz prawidłowo ustawione, co pozwala skutecznie skoczyć na lub nad obiektami, których wcześniej nie można było pokonać, mimo iż wyglądały one na możliwe do przeskoczenia (ogrodzenia).
  • Dopracowano animacje skoku „jednej ręki” (dopasowano pozycje do startu, środka i końca).

Broń i pancerze

  • Zmniejszono obrażenia AK-47 z 32 na 29.
  • Zwiększono opóźnienie ponownego strzału w AK-47 ze 125ms na 160ms.
  • Aby zapobiec sytuacjom gdzie pojazd z pełnymi paskiem życie (HP) był wysadzany jedną „wybuchową” strzałą (explosive tipped arrow), zredukowano nieznacznie ilość zadawanych obrażeń pojazdom przez te strzały.
  • Aby zniszczyć kevlar (kamizelkę kuloodporną) potrzeba teraz dwóch strzałów z broni, a nie 3 jak dotychczas.
  • Kask motocyklowy będzie absorbował nieco więcej obrażeń, co zapobiegnie natychmiastowej śmierci od pojedynczego strzału w ciało zadanego po strzale w głowę.

Wprowadzenie tych zmian ma na celu osiągnąć kilka rzeczy:

  • zredukować ogólną moc AK-47, dlatego że broń ta była zbyt silna:
    • W szczególności czuliśmy, że AK-47 był zbyt silny na średnie i dalekie zasięgi w stosunku do AR-15 oraz za silny na bliską odległość w stosunku do strzelby. Korekty zadawanych obrażeń oraz prędkości strzału mają sprawić, że AK-47 będzie bardziej zbalansowany.
  • zmniejszyć szansę na śmierć bez możliwości ucieczki:
    • 3 strzały z AK-47 redukują punkty życia gracza do 3% z efektem mocnego krwawienia (severe bleeding), co nie dawało czasu na użycie bandaża. Zmniejszone obrażenia AK-47 dadzą czas na ukrycie się oraz użycie bandaży lub apteczki.
    • Nie będzie można umrzeć od dwóch strzałów podczas gdy gracz ma pełen pasek życie i nosi kask motocyklowy.
    • Strzały wybuchowe nie będą już powodować wybuchu pojazdu mającego pełen pasek życia, co pozwoli na zareagowanie, a nie natychmiastową śmierć.
  • podobnie jak z AK-47, twórcy czuli, że kamizelki kuloodporne (tactical body armor) były zbyt mocne, dlatego ich efektywność została zredukowana.

Pojazdy

  • Granat gazowy M47 nie będzie już zadawał obrażeń pojazdom.
  • Pojazdy na stromych podjazdach powinny zachowywać się bardziej realistycznie kiedy ich opony zaczną się ślizgać. Chodzi tu szczególnie o ATV (quad), w warunkach kiedy pojazdy te zwalniały na wzgórzach.
  • Skorygowano środek ciężkości ATV, co zmniejszy prawdopodobieństwo wywrócenia się pojazdu. Pojazd nadal będzie można wywrócić, ale poprawiona została ogólna stabilność.
  • Poprawiono efekt wybuchu pojazdu. Kiedy pojazd wybuchnie dym oraz ogień na płonącym wraku wygląda lepiej i trwa dłużej.

Konfiguracja celownika

Gracze mogą dostosować swój celownik w zakładce ustawień – wybrać kolor oraz wzór. Po wybraniu opcji „fixed first person” celownik zostanie przywrócony do domyślnego koloru, wzoru i zachowania (biały, kropka i różne kształty celowników w zależności od broni). Nadal będzie można zmienić kolor i wzór, ale w pierwszej osobie każda broń broń zachowa swój kształt celownika. Odznaczenie „fixed first person” oznacza, że wszystkie celowniki będą tymi, jakie wybrał gracz.

20160105_h1z1_celownik

Poprawki

  • Naprawiono błąd z niezniszczalnym projektem bazy, który korzystał z obiektu „drzwi umieszczonych w ścianie”.
  • Wiele zmian związanych z naprawieniem błędów związanych z fizyką.
  • Naprawiono problem z pojawianiem się większej ilości wilków.
  • Naprawiono problem z niektórymi terenami, gdzie pojawiało się bardzo mało rzeczy lub nawet wcale.
  • Naprawiono exploit, który umożliwiał strzelać przez pojazdy w trzeciej osobie, o ile model broni przechodził przez model pojazdu. Jeśli model broni gracza przechodzi przez inne modele, to pociski będą prawidłowo odbijać się od powierzchni tego modelu, nawet jeśli celownik gracza jest powyżej modelu.

I teraz pytanie do Was drodzy czytelnicy: czy chcecie abym stworzyła osobne kategorie na te dwie gry, czy też wolicie aby informacje dotyczące obu gier były dostępne w ogólnej kategorii H1Z1?

Poprzedni artykułBlack Desert szykuje się do ostatniej fazy beta testów
Następny artykułTESO ulepszy grupowanie, a ja nadal walczę z mostem
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Better_Boy

Mogą być osobne kategorie dla obu gier

Salusik

Mi by w sumie nie przeszkadzało, jakby obie gry były opisywane w jednym dziale „H1Z1”.
BTW:
Granat gazowy M47 nie będzie już zadawał obrażeń pojazdom.
Serio ten granat wcześniej zadawał obrażenia pojazdom?! XDDDDD

Sebek Reptile

Witam! Zakupiłem wczoraj spodnie przed podziałem rynku i mam je na just survive a chce mieć je na king od The Kill co mam zrobić proszę o szybka odpowiedz. 🙁

Kinya

Miales go w inventory na Steam? Jest problem ze Steam bo przedmioty nie pokazuja sie w KotK. Devsi napisali, ze mimo iż nie pokazuje sie na Steam, to powinno być w ekwipunku gracza w grze. Może sprawdz czy sa?

RetardedKitty

Jedna nogawka idzie do JS a druga do KotK