W dniu dzisiejszym serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 90 minut celem wprowadzenia kilku zmian na serwerach, które mają zwiększyć ich wydajność.

Główne zmiany związane są z optymalizacją wydajności serwerów, a także poprawką związaną z błędem serwera, który wystąpił kilkukrotnie w czasie ostatniego weekendu i który powoduje wyłączanie się gry. Ekipa PlanetSide 2 zamierza także wprowadzić mechanizmy, które zapewnią jej szczegółowych informacjach dotyczących debugowania serwera w czasie największej populacji graczy. Pierwsza runda profilowania serwerów rozpocznie się na serwerach EU pomiędzy 17:00, a 21:00 CET, po czym podobnemu badaniu poddane zostaną serwery NA.

Na serwery testowe wprowadzono kolejny element związany z systemem konstrukcji – moduły tarcz. Tarcze te regenerują się przez określony czas i mogą być atakowane niezależnie od bunkrów i ścian. Celem devsów jest aby tarcze chroniły przez dużym kalibrem pocisków i wybuchami. W zależności od modułu, maja one różny zasięg i w niektórych przypadkach mogą ochraniać nawet dwie bazy znajdujące się w niedalekiej odległości.

Ekipa PlanetSide 2 planuje także wprowadzić nowe możliwości dla infiltratorów związane z tymi modułami i generatorami, jakie będą tworzyc gracze, jednak zmiany te nie trafią do gry w pierwszej fazie wprowadzania systemy konstrukcji baz.

Poprzedni artykułCzas opuścić Betnikh… Glenumbro nadchodzę!
Następny artykułPodsumowanie streamu H1Z1: Just Survive
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Artur Chabiński

Zmienił się też całkowicie wygląd kryształów i jest inny HUD (chyba dobrze piszę) jeżeli używamy wersji na środku ekranu.

Emhyr var Emreis

Czy wiadomo coś kiedy wpadnie aktualizacja Indaru i rysowanie? Miało być w Lutym (według Reddita)

menaximus

spóźnia się, tak jak większość rzeczy w tej grze :p

PLHammerhand

Fajnie zapowiada się system budowania ALE moduły niektóre są prawie niemożliwe do ustawienia na drobnej nierówności terenu. Centralny HUD wygląda fajnie, mogliby w końcu zrobić frakcyjny HUD 😛