Studio Epic Games, twórca takich tytułów jak Gears of War oraz darmowej strzelanki Unreal Tournament, a także bardzo popularnego silnika Unreal, zaprezentowało jak już niedługo może wyglądać przyszłość tej rozrywki.

W czasie ich prezentacji odbywającej się w San Francisco podczas konferencji poświęconej twórcom gier (GDC), pokazano ich najnowszą technologię przechwytującą ruch aktora do gry. Atrakcją pokazu była demonstracja na żywo, w której ruchy aktorki oraz ekspresja jej twarzy została przechwycona i zaprezentowana w nowej grze akcji tworzonej przez studio Ninja Theory – Hellblade: Senua’s Sacrifice.

Nie oszukujmy się, przechwytywanie ruchów ciała w czasie rzeczywistym z pewnością będzie mieć wpływ nie tylko na tworzenie gier, ale trafi także do produkcji filmów animowanych.

Co by nie powiedzieć, pokaz ten wyglądał fantastycznie i dlatego postanowiłam go Wam przybliżyć.

 

Poprzedni artykułZaszalejcie w Counter-Strike Nexon: Zombies – kluczyki rozdaję!
Następny artykułPierwsza aktualizacja The Division już jutro
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Balrogos

Szczerze to nic nowego 🙂 uzywa sie takich technologii od lat.