Dokładnie tak jak to zostało obiecane tydzień temu, także w ten piątek, producent wykonawczy H1Z1 – Chris Wynn, zamieścił na oficjalnej stronie gry, podsumowanie ostatniego tygodnia.

Tym razem jednak cały list producencki skupiony jest na wersji H1Z1: Just Survive. Zgodnie ze słowami Chrisa, co drugi tydzień informacja zamieszczane na stronie głównej gry będą związane naprzemiennie z H1Z1: Just Survive oraz z H1Z1: King of the Kill.

Jednym z najważniejszych tematów związanych z oboma tytułami, jest jednak opóźniony handel przedmiotami poprzez Steam MarketPlace.

Obserwujemy opinie graczy na ten temat i dyskutujemy nad nimi. Wprowadziliśmy te opóźnienia aby walczy z dużymi zorganizowanymi oszustwami jakie odbywają się za pomocą Steam MarketPlace. Oszustwa te są złe dla gier, firmy oraz dla graczy. Nikt na tym nie wygrywa. mając to na uwadze musicie wiedzieć, że czas zablokowania przedmiotu do sprzedaży może zostać zmieniony i będziemy go zmieniać aby znaleźć równowagę pomiędzy wygodą, a kontrolą oszustw. W tym tygodniu nie zobaczycie żadnych zmian, ale wykorzystamy Wasze opinie i zebrane przez nas dane do ustalenia w następnych kilku tygodniach, jakie zmiany możemy wprowadzić.

Czas zerknąć na postęp prac dla H1Z1: Just Survive, tym bardziej, że mimo opóźnienia we wprowadzeniu zapowiadanych w zeszłym tygodniu aktualizacji na serwer testowy, Chris Wynn potwierdził, iż trafia one na serwery Live już 9 marca.

Naprawa błędów

  • Ciche pociski powinny przestać istnieć.
  • Usunięto glitch wykorzystujący drzwi do dostania się na dach. Na tą chwilę, aby rozwiązać ten problem usunięto drzwi z ostatnich pieter budynków. Pracujemy nad prawidłowym rozwiązaniem tego błędu w kodzie gry, ale na razie usunęliśmy drzwi aby zlikwidować ten exploit.

Aktualne prace nad Just Survive

  • Nowe typy zombie, jak to było wspomniane wcześniej.
  • Lepsze AI dla zombie – będą o wiele trudniejsze do zabicia.
  • Cerberus i Bandit w regionie NA będą serwerami, na których przetestujemy restrykcje związane z budową baz. Nie będzie można na nich budować w okolicy obszarów miejskich i bazy będą musiały zostać przeniesione w bardziej odludne miejsca. Na obu serwerach będzie PvP i zmiany te zostaną wprowadzone wraz z aktualizacją przewidziana na 9 marca.
  • Zmodernizowany zostanie wygląd, począwszy od animacji, a skończywszy na rzeczach związanych z naszą nową mapą (zone 2) nad którą nadal pracujemy, ale która zapowiada się fantastycznie.

Następna planowana aktualizacja gry – 9 marzec

Dodatkowo artyści obu gier H1Z1 podsumowali wykonaną w lutym pracę w nowym wideo.

 

W plikach serwera testowego odkryto także wiele informacji na temat nowych rzeczy, jakie z pewnością pojawią się w nowych skrzynkach. Cały album znajdziecie na forum, natomiast poniżej mały przedsmak:

201603_h1z1_skull-mask

Poprzedni artykułW The Black Death można będzie zostać kupcem i posiadać dom
Następny artykułWcześniejsza premiera The Culling