Osoby, które nie miały jeszcze szans wypróbować najnowszego trybu w H1Z1: King of the KillIgnition, mają jeszcze szansę.

Devsi wprowadzili do tego trybu kilka zmian włączając w to sposób interakcji ze strefami bezpieczeństwa. Od tej pory, po detonacji, gracze zostaną zablokowani w strefie na 30 sekund i dopiero po upływie tego czasu będą mogli udać się do kolejnej strefy bezpieczeństwa. Rozgrywka będzie kontynuowana właśnie w ten sposób, aż do ostatniej strefy, której to gracze nie będą mogli opuścić przez 90 sekund. Kiedy strefy są zamknięte będzie to widoczne dzięki bardzo jasnej i złowieszczo wyglądającej granicy.

Warto pamiętać o tym, że jeśli weźmiecie udział w testach trybu Ignition zanim wprowadzony on zostanie na serwrey Live, to w nagrodę otrzymacie specjalną skórkę na T-shirta.

h1z1-ignition-tshirt

Dodatkowo na serwery testowy King of the Kill trafiło kilka zmian:

  • Lepsza wykrywalność obrażeń zadawanych bronią
  • Wymuszona kamera z pierwszej osoby przy użyciu lunety (hunting rifle, crossbow)
  • Naloty bombowe zostały lekko zmienione i powinny powodować mniejszy chaos
  • Toksyczny gaz powinien być mniej gęsty i nieprzejrzysty
  • Lepsza obsługa ATV (quad)
  • Tryb Ignition: Ulepszono pojawianie się graczy na mapie (nie będzie pojawiania się w drzewach, częściej na płaskim terenie)
  • Tryb Ignition: Mniej oślepiające przejście pomiędzy Box of Destiny a rozpoczęciem meczu
  • Tryb Ignition: Gracze nie powinni już „zabijać siebie samych pięściami”
  • Kevlar będzie nazywać się teraz Body Armor
  • Naprawiono błąd ze strzelaniem AK47 w czasie przeładowywania
  • Naprawiono problem z przenikaniem karabinów przez obiekty i zabijaniem graczy znajdujących się po drugiej stronie
  • Naprawiono błąd kiedy kamera z pierwszej osoby może się trząść lub lagować podczas jazdy jako pasażer w pojeździe
  • Funkcja Mute-all powinna utrzymywać się po zalogowaniu
  • Naprawiono kilka problemów z trybem obserwacyjnym włączając w to funkcjonalność kółka myszki

Do obu gier H1Z1 wprowadzona zostanie także jeszcze jedna ważna zmiana – niemożność zamiany miejsc w poruszającym się pojeździe.

20160430-h1z1-zamiana-miejsc

Dodatkowo opracowana została nowa animacja spadochronów:

Poprzedni artykułUbisoft walczy z oszustami w The Division
Następny artykułDevsi ulepszają system konstrukcji w PlanetSide 2