Wygląda na to, że gracze The Division nie grają w tę grę tak jak założył to sobie Ubisoft i zamiast mordować przeciwników aby zdobyć lepszy sprzęt, wolą go wytwarzać wykorzystując rzemiosło.

Graph_246133

I właśnie to zmieni się wraz z aktualizacją zapowiedzianą na 12 kwietnia, gdyż devsi postanowili zwiększyć ilość materiałów potrzebnych do wytworzenia pewnych elementów. W zamian zabijanie bossów NPC będzie o wiele bardziej opłacalne, gdyż zabicie każdego z nich gwarantuje otrzymanie przedmiotu z wysokiego poziomu.

Oto lista najważniejszych zmian, jakie wprowadzone zostaną wraz z aktualizacją 1.1 do The Division:

  • o 100% zwiększona szansa na wypadnięcie przedmiotów na wysokim poziomie z bossów;
  • zwiększona szansa na otrzymanie Division Tech;
  • modyfikacja puli łupów każdego bossa za jego zabicie;
  • zwiększenie kosztu konstrukcji, tak aby trudniej było przekształcić materiały o niskiej jakości na wysoka jakość;
  • zwiększony koszt wytwarzania rzeczy z „wyższej półki”, z racji tego, że materiały do ich wytwarzania będą łatwiejsze do zdobycia.