Już dzisiaj na serwery H1Z1: Just Survive trafi długo oczekiwana aktualizacja, która wprowadza nie tylko zmiany w systemie budowania ale też całkowicie (po raz kolejny) resetuje świat tej gry.

Po raz kolejny gracze będą musieli stworzyć nowe postacie, odkryć przepisy oraz uzbierać mnóstwo surowców potrzebnych do wybudowania bazy.

Niestety, nie wszytko co planowano wprowadzone zostanie do gry w dniu dzisiejszym. Na serwerze testowym gracze odkryli kilka poważnych problemów związanych z zasadą rekurencji, czyli że jeśli coś zostało zniszczone, wszystko doczepione do tej jednostki też zostaje zniszczone, i właśnie ta funkcja nie trafi na razie do gry.

Z najnowszego listu producenta H1Z1: Just Survive możemy się dowiedzieć także o kolejnych planach dla tej gry, takich jak integracja AI zombie z tą, którą używają inne stworzenie, co ma znacznie ulepszyć rozgrywkę.

Na podstawie Waszych opinii wprowadzimy kilka zmian dotyczących rekurencji obiektów. Funkcja ta nie trafi na razie na serwery Live i jeszcze nad nią popracujemy.

W tej chwili pracujemy nad kilkoma nowymi rzeczami dla Just Survive, które niedługo powinny trafić na serwer testowy. Jesteśmy w trakcie procesu integrowania naszego systemu AI (używanego przez zombie) z innymi stworzeniami (jelenie, wilki, niedźwiedzie, itd.). Zmiana ta powinna naprawić wiele obecnych problemów ze zwierzyną w grze.

Mamy zamiar wprowadzić ograniczenia w budowaniu baz na wszystkie serwery PvE. Jeśli stopniowy rozpad baz zadziała tak jak planujemy, to uwolni to świat od bałaganu i wówczas rozpoczniemy zwiększać ilość zombie w świecie.

Aktualizacja związana jest z całkowitym resetem światów oraz skasowaniem postaci. Z naprawionym błędem związanym z duplikowaniem przedmiotów oraz z wprowadzeniem rozpadu baz po kilku dniach, wydaje nam się, że jest to bardzo dobry moment aby zalogować się do Just Survive.

Oto lista zmian, jakie w dniu dzisiejszym trafią na serwery Just Survive:

  • Pojawianie się zwierzyny zostało dostosowane do populacji na serwerach.
  • Rozpad baz został przyspieszony aby ulepszyć związaną z tym rozgrywkę. Obiekty muszą być teraz utrzymywane raz na 7 dni (logowanie do gry) lub znikną.
  • Częstotliwość wrzasku Krzykacza została zmniejszona.
  • Teren Rezydencji Gubernatora został dodany do listy terenów na których nie można budować na serwerach włączonymi ograniczeniami w budowaniu.
  • Zombie nie będą już trzymać broni w reku – zamiast tego znajdzie się ona w kaburze.
  • Lokalizacja Rezydencji Gubernatora będzie pokazywać się na oknie postaci.
  • Pułapki Punji oraz drut kolczasty powinny zadawać od teraz obrażenie zombie.
  • Zombie pojawiać się będą z różnokolorowymi włosami i bez okularów.

Wraz z wprowadzeniem tej aktualizacji, na kilka dodatkowych serwerów PvP wprowadzone zostaną restrykcje związane z miejscem budowania baz:

  • Barricade
  • Decay
  • Axe Away
  • Fiend Fire (EU)
  • Belgrade (EU)

Także King of the Kill doczeka się dwóch małych zmian:

  • Naprawiono błąd, który sporadycznie powodował wyłączanie się klienta gry.
  • Rozbite samochody nie będą już wybuchać.

Aby wprowadzić tą aktualizację, serwery obu gier H1Z1 zostaną wyłączone o godzinie 12:00 (południe) czasu polskiego na około 3 godziny.

Poprzedni artykułZapowiedziano aktualizację 0.15 w Armored Warfare
Następny artykułTo nie hacki – to amatorszczyzna DBG!