Zgodnie najnowszym komunikatem studia Black Eye Games, ostatnia aktualizacja Glorii Victis wynosi PVP na nowy poziom.

Zacznijmy od tego, że developerzy znacznie zwiększyli wydajność gry i serwerów. Dzięki temu, umiejętności graczy nabiorą jeszcze większego znaczenia w walce, gdyż zminimalizowany został wpływ czynników od nich niezależnych.

Usprawniona także została grafika. Od teraz gracze mogą ustawić znacznie większy zasięg wyświetlania terenów, obiektów i cieni. Zmiana ta, w połączeniu z usprawnieniem zasięgu wyświetlania postaci innych graczy, potęguje wrażenia podczas oblężeń. Obrońcy będą mogli dostrzec najeźdźców o wiele wcześniej, zaś ci drudzy jeśli będą chcieli podejść niezauważenie jak najbliżej, będą musieli korzystać z ukształtowania terenu.

Aktualizacja ta wprowadziła również wiele innych poprawek, w tym usprawnienia systemu rzemiosł, turnieju „Dolina Śmierci” czy interfejsu gry. W efekcie znacznie poprawione zostały zarówno doświadczenia graczy, jak i immersja.

20160422_gloria-victis-walka

Pełną listę zmian znajdziecie na stronie głównej gry, natomiast poniżej zamieszczam tylko te najważniejsze:

  • Wyeliminowano wszystkie znane metody duplikowania przedmiotów
    • prosimy o zgłaszanie, jeśli pozostały jakiekolwiek inne sposoby – każdy gracz, który zgłosi unikatową, niezgłoszoną wcześniej metodę duplikowania, otrzyma w nagrodę upgrade konta lub dodatkowy klucz do gry!
  • Zmodyfikowano zasadę spawnowania najemników NPC podczas turnieju “Dolina Śmierci”
  • Skrócono do 5 sekund czas respawnu gracza w trakcie turnieju “Dolina Śmierci” oraz na arenie
  • Dodano przeciwników NPC na wyspach banitów
  • Zwiększono szansę zdobycia recept pancerzy wytwarzanych z futer zwierząt-bossów
  • Usprawniono wygląd gry na najwyższych ustawieniach graficznych, znacznie zwiększając zasięg wyświetlania terenów, obiektów i cieni
  • Zoptymalizowano proces spawnowania postaci graczy na serwerze i usuwania ich, eliminując większość problemów dotyczących wydajności serwerów
  • Zmniejszono zużycie mocy obliczeniowej procesora
Poprzedni artykułProducent H1Z1 o nowej mapie, skrzynce i trybie Ignition
Następny artykułPlany rozwojowe Armored Warfare
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
JemVanusy

O, aż sprawdzę jak teraz ma się gierka, może radę dłużej się pobawić

Kinya

Ja jeszcze kilka dni i w końcu tez bede mogła się zalogować! YES YES YES!

Balrogos

Nie rozumiem niech najpierw zrobia system walki a potem reszte

jer

Nie rozumiem jak np. level designer albo grafik mógłby robić system walki, ale co tam w końcu developer to osoba wszechstronna…