Ostatnia aktualizacja H1Z1: King of the Kill wprowadziła nieco zamętu. Zgodnie ze słowami devsów, sobota była dniem kiedy jednocześnie pojawiły się wszystkie możliwe problemy, których nie udało się wyłapać wcześniej na serwerze testowym.

To było niewiarygodnie frustrujące pracować tak ciężko nad aktualizacją, a potem zostać aż tak zaskoczonym. Wiemy, że było to także frustrujące dla Was, szczególnie gdy czekacie na to aby zagrać, a tu pojawiają się problemy, które to uniemożliwiają.

No cóż, co by nie mówić devsi nie próżnują i pracują nad naprawieniem wielu błędów,  z czego niektóre z poprawek trafią na serwery Live jeszcze w tym tygodniu.

  • Problemy naprawione po stronie DBG, które trafią na serwery Live tak szybko jak to możliwe:
    • Poprawki dotyczące błędu G9; (naprawione)
    • Na starcie Ignition można umrzeć od upadku;
    • Po graniu Ignition, bezpieczne strefy i helikoptery mogą pojawić się w rozgrywkach Battle Royale; (pojawianie bezpiecznych stref hotfix 25.05)
  • Poprawki w trakcie prac, które wprowadzone będą gdy będzie to tylko możliwe:
    • Czat głosowy w czasie ładowanie ekranu Ignition; (hotfix 25.05)
    • Brak helikopetrów nad bezpiecznymi strefami;
    • Kiedy postać znajduje się w budynku, strzał oddany na zewnątrz może brzmieć za głośno i zbyt blisko. (naprawiony dźwięk AK-47 – hotfix 25.05)
  • Błędy w trakcie znajdowania ich przyczyny:
    • Spadek klatek po ostatniej aktualizacji – wydajność jest zawsze trudnym problemem do rozwiązania i zajmuje więcej czasu aby to naprawić; (hotfix 25.05?)
    • Trwają wewnętrzne dyskusje nad usunięciem dźwięku nieudanej interakcji; (dźwięk będzie subtelniejszy – hotfix 25.05)
    • Wyjście z pojazdu może skutkować opóźnieniem w możliwości użycia broni;
    • Zdarza się, że gracze umierają prowadząc pojazd;
    • Gracze są losowo teleportowani po przewróceniu się razem z ATV;

https://www.youtube.com/watch?v=Cp7oJgXT6No

 

  • Rzeczy, które na razie nie będą poprawione:
    • Dźwięki broni – devsi są zadowoleni z nowych dźwięków broni i z tego w jaki sposób ją różnicują. Na tą chwilę nowe dźwięki pozostaną w grze, a po jakimś czasie zostaną ocenione.
    • Powtarzająca się animacja znacznika zadawanych obrażeń – na ten moment nie będzie to naprawione, gdyż po głębszym przeanalizowaniu okazało się, że naprawa tego błędu nie będzie łatwym procesem. Devis będą pracować nad rozwiązaniem tego problemu, ale trochę to potrwa. Plan jest aby naprawić to od razu porządnie, a nie zastosować tymczasowe środki.

Oczywiście to nie wszystkie błędy jakie pojawiły się w grze po wprowadzeniu ostatniej aktualizacji i lista ta jest nadal aktualizowana.

h1z1-ignition-helikopter