Na czerwiec zapowiedziano premierę Gloria Victis na Steam. Na ten moment nie podano jeszcze dokładnej daty, ale wiadomo, że minimalna cena dostępu do gry z pewnością ulegnie zmianie.

Z tego co się orientuję, Steam zabiera prowizję od sprzedaży w wysokości 30% i z pewnością właśnie dlatego studio Black Eye games zapowiedziało zwiększenie ceny gry po jej premierze na Steam. Jeśli nie macie jeszcze Gloria Victis, a myślicie o jej zakupie i chcielibyście wesprzeć twórców, to jeszcze przez miesiąc macie szansę zakupić ten tytuł za jedyne 10$.

Wracając do aktualizacji. W związku z przygotowaniami do premiery gry na Steam, na serwery Gloria Victis trafiły kolejne zmiany. W dniu wczorajszym usprawniono jeden z kluczowych elementów gry, czyli nagradzanie graczy za ich akcje. Od teraz za osiąganie kolejnych poziomów reputacji poprzez wspieranie własnej nacji, gracze otrzymywać będą pomocne korzyści, odzwierciedlające obecny status społeczny postaci.

Dodatkow przeprojektowano także nagrody za rozmaite aktywności: od najprostszych, takich jak logowanie, poprzez udział w dziennych wydarzeniach, aż po ukończenie osiągnięć. Wprowadzenie tych zmian wymagało rozbudowania systemu buffów. W ten sposób usunięte zostały także rozmaite błędy oraz zwiększone zostały możliwości oferowane przez ten system.

W najbliższej przyszłości rozwijany będzie system kontroli terytorium. Gracze z całej nacji otrzymają za kontrolowanie lokacji więcej istotnych korzyści, wliczając w to możliwość rozbudowy warsztatów rzemieślniczych. Dzięki temu sprzymierzeni rzemieślnicy zwiększą swoje szanse na stworzenie broni czy pancerzy najwyższej jakości, bądź też zmaksymalizowania ilości tworzonych materiałów.
20160507_gloria-vistis_atak

Poniżej zamieszczam najważniejsze zmiany, a całe notki przeczytać możecie na stronie głównej gry:

  • Wprowadzono zapisywanie na serwerze buffów trwających dłużej niż 1 minuta, dzięki czemu pozostaną aktywne także po wylogowaniu;
  • Wprowadzono buffy wpływające na ilość doświadczenia zdobywanego podczas walki, wytwarzania przedmiotów czy rozbudowy lokacji, a także buff wpływający na ilość zdobywanych punktów reputacji;
  • Wprowadzono buffy oraz debuffy odzwierciedlające obecny status społeczny postaci, w tym nagrody za statusy pozytywne;
  • Przeprojektowano nagrody za dzienną, tygodniową oraz miesięczną aktywność;
  • Usprawniono synchronizację pozycji postaci oraz wykrywanie trafień.