Pamiętacie jeszcze o tym, że po wprowadzeniu systemu konstrukcji devsi PlanetSide 2 wzięli się za poprawianie walk w powietrzu?

No cóż, po pierwszych opublikowanych zmianach i wyrażonych przez graczy opiniach na ich temat, czas na „wersję 1.5″, która trafiła już na serwer testowy. Jeśli nie wiecie dlaczego devsi wzięli się za zmiany w walce powietrznej to ich uzasadnienie znajdziecie tutaj.

WALKER

  • prędkość pocisku dla wersji powietrznych z 1000 na 850
  • cofnięto zmiany dla wersji naziemnych

VALKYRIE

Composite Armor

  • teraz zwiększa odporność na bronie nosowe ESF o 3/6/9/12%

LIBERATOR

Hyena

  • usunięto zmiany z wielkością obrażeń
  • CoF z 1.5 na 1
  • szybkość ponownego wystrzału (refire) z 344ms na 300 ms
  • poszukiwany dystans z 15m na 20m (tak samo jak Coyote)
  • Stealth nie ma na nie wpływu

Shredder

  • zwiększono ilość amunicji z 500 na 600

ESF OGÓLNIE

Engagement Radar

  • domyślny dla wszystkich ESF na maksymalnym poziomie, zwrócone certy

Composite Armor

  • teraz zwiększa odporność na bronie nosowe ESF o 4/6/8/10%
  • wcześniejsza wersja na PTS była zbugowana, teraz powinna działać poprawnie

Coyote

  • przyspieszenie pocisku zwiększone z 10 na 35
  • maksymalna prędkośc pocisku z 150 na 120
  • linia certyfikacji na max poziomie przyspiesza przeładowanie o 0.5
  • szybkość przeładowania z 4,5 sek na 4 sek
  • stealth nie ma na nią wpływu
  • poprzednie zmiany dawały Coyote zbyt długi zasięg

Tomcat A2AM Pod / Photon Missle Pods

  • nie wymaga aby pilot utrzymywał namierzenie
  • przeładowanie musi być zakończone zanim będzie można namierzyć kolejny cel
  • bezpośrednie obrażenia z 850 na 750
  • dodano nowy typ odporności
  • pojemność amunicji z 6 na 11

—-

  • Scythe, Mosquito, Reaver = 10% odporności
  • Valkyrie = 15%
  • Liberator = – 5%
  • Galaxy = 0%

—-

  • Strzały aby zniszczyć Scythe, Mosquito, Reaver z 3 (1083.75dmg) na 5 (675dmg)
  • Strzały aby zniszczyć Valkyrie z 5 (714dmg) na 6 (552.5dmg)
  • Strzały aby zniszczyć Liberator z 9 (573.75dmg) na 7 (787.5dmg)
  • Strzały aby zniszczyć Galaxy z 19 (382.5dmg) na 10 (750dmg)

REAVER

Vortek Rotary

  • ponowny wystrzał z 80ms na 86ms
  • ilość amunicji z 250 na 324
  • domyślna wielkość magazynka z 25 na 27

M20 Kestrel

  • prędkość pocisku z 750 na 770
  • teraz zadaje 250 obrażeń bez względu na odległość
  • szybkość przeładowania z 2.4 sek na 2.6

M30 Mustang AH

  • ponowny wystrzał (refire) z 333ms na 500ms
  • promień pośrednich obrażeń z 0,5m na 0,33m

SCYTHE

Saron Laser Cannon

  • zmniejszono prędkość pocisku z 800 na 750

Hailstorm Turbo Laser

  • zmieniono nazwę na Maelstorm Turbo Laser
  • prędkość pocisku zmniejszona z 700 na 650
  • pojemność amunicji z 350 na 456
  • maksymalne obrażenia z 230 na 255
  • wielkość magazynka z 35 na 38

Antares LC

  • teraz zadaje 220 obrażeń na każdej odległości
  • zmniejszono szybkość pocisku z 800 na 770
  • prędkość przeładowania z 2 sek na 2.35

Light PPA

  • zwiększony magazynek (extended) teraz dodaje 6/12/18/24 dodatkowe pociski, co zostało zmniejszone z 13/25/38/50
  • maksymalny poziom obrażeń z 1m na 0,75
  • minimalny promień obrażeń z 4m na 3m

MOSQUITO

M18 Rotary

  • ilość amunicji z 450 na 576
  • wielkość magazynku z 45 na 48
  • maksymalne obrażenia z 200 na 210
  • (dps zbliżony do Vortek)

M18 Locust

  • prędkość pocisku z 750 na 770
  • teraz zadaje 200 obrażeń na każdej odległości

M14 Banshee

  • minimum CoF z 0,75 na 0,5
  • wielkość magazynku z 32 na 35
  • ilość amunicji z 256 na 280
  • promień maksymalnych obrażeń pośrednich z 0.3m na 0.33m
  • promień minimalnych obrażeń pośrednich z 1 na 1.5m