W środowy wieczór Chris Wynn, producent wykonawczy H1Z1, zamieścił list producencki dotyczący zmian jakie jeszcze w tym tygodniu trafią na serwery King of the Kill. Niektóre ze zmian trafia także na serwery Just Survive.

(Uwaga: Na ten moment – piątek, godz. 20:00, devsi nadal walczą z błędami i wprowadzenie aktualizacji opóźnia się.)

Ignition będzie mieć premierę w piątek!

Jesteśmy podekscytowani, że możemy podzielić się informacją o tym iż premiera trybu Ignition zaplanowana została na piątek 20 maja. Dzięki informacjom z serwera testowego i wielu testom wewnętrznym, włożyliśmy mnóstwo pracy w zbalansowanie nowego trybu, aby był tak zabawny jak to możliwe. Myślimy, że Ignition zapowiada się świetnie. Naprawdę ma w sobie napięcie i podniecenie jakie jest obecne w meczach Battle Royale podczas gdy zachęca graczy do do spojrzenia na rozgrywkę z nowej perspektywy: dotarcie do bezpiecznej lokacji w określonym czasie jednocześnie szukając sprzętu i dzięki temu zwyciężając konkurencję.

Dla tych co nie wiedzą, każdy gracz rozpoczyna mecz w trybie Ignition nie na spadochronie, ale na własnym ATV oraz pakietem materiałów wybuchowych przywiązanych do ciała postaci. Aby pozostać w grze, gracze muszą zdobyć sprzęt, wskoczyć z powrotem na swój pojazd i udać się do bezpiecznej strefy zanim zdetonowane zostaną materiały wybuchowe.

Kilka wskazówek, które mogą Wam pomóc odnieść sukces:

  • Po opuszczeniu się na arenę na Waszym ATV, skręćcie w prawo lub lewo aby zorientować się w kierunku w którym chcecie się udać – w ten sposób będziecie mogli wystartować od razu po dotknięciu ziemi.
  • Bądźcie świadomi lokalizacji bezpiecznych stref! Nad strefami unosić się będzie helikopter, więc ich wypatrujcie. Teren strefy będzie wyraźnie oznaczony. Czerwony kolor oznacza, że nie jesteście bezpieczni,  zielony – że jesteście.
  • Nie zostawiajcie dotarcie do bezpiecznej strefy na ostatnią minutę! Musicie znaleźć balans pomiędzy szukaniem sprzętu, a dotarciem na miejsce. Jeśli jesteście poza bezpieczną strefą kiedy upłynie czas – gra się dla Was skończy.
  • Kiedy upłynie czas musicie pozostać w bezpiecznej strefie przez kolejne 30 sekund. Jeśli opuścicie strefę w tym czasie to wybuchniecie i mecz się dla Was zakończy.
  • Zwracajcie uwagę na specjalne zrzuty samolotowe. Możecie znaleźć w nich samochód terenowy, który pomoże bezpiecznie dotrzeć Wam do kolejnej strefy.

h1z1-ignition

Małe zmiany w interfejsie gry

W celu ułatwienia wyboru trybu, wprowadzono kilka zmian w interfejsie. Klasyczny ekran wyboru serwera powinien zostać traktowany przez Was jako ekran wyboru gry. Pamiętajcie o filtrze regionu, a następnie wybierzcie grę w którą chcecie zagrać:

  • Battle Royale
  • Battle Royale Team (2 lub 5 osób)
  • Battle Royale: Zombies
  • Ignition
  • Skirmish (wtedy, kiedy jest dostępny)

Usunięto przycisk Battle Royale. Wiele osób używało tego przycisku by dołączyć do gry, ale jest to niepotrzebne i mylące, szczególnie, że teraz jest kilka trybów do wyboru. Po prostu wybierzcie grę w którą chcecie zagrać i naciśnijcie przycisk „Join Game”.

Na koniec meczu usunęliśmy przycisk „Play Again”. Nie robił tego co myśleliście i w przyszłości zastąpimy go innym. Na ta chwilę jest to uproszczone i macie przycisk „Exit to Menu”, który zabierze Was do ekranu wyboru gry.

Drużyna

Ignition to nie jedyna nowość jaka trafi na serwery King of the Kill w tym tygodniu. Wprowadzone zostanie szereg ulepszeń związanych z grą w drużynie.

Dodaliśmy zarys postaci, który jest rysowany wokół każdej postaci w Twojej grupie. Zarys ten jest widoczny przez obiekty, ściany i inne przeszkody. Zmiana ta trafi także na serwery Just Survive. Oznacza to, że będziecie w stanie widzieć inne osoby z Waszej grupy.

Usunęliśmy kilka błędów, które powodowały dzielenie się drużyn i umieszczanie graczy w innych meczach. Funkcja ta jest ponownie niezawodna i powinniście wylądować całą grupą w jednej grze.

Te zmiany wprowadzone zostaną razem z trybem Ignition. W planach mamy wprowadzenie jeszcze jednaj zmiany, która pomoże drużynie. Będzie to możliwość dołączenia do meczu dla druzyn 5-osobowych z grupą, która ma mniej niż 5 osób. Wprowadzona zostanie opcja automatycznego wypełniania grupy, a więc jeśli chcecie wziewając udział w rozgrywce dla 5-ciu osób ekipą 3-osobową, to będziecie mogli to zrobić.

Zsynchronizowany star meczu

Wspominaliśmy o tym w zeszłym tygodniu i zmiany te trafią na serwry Live w najbliższej aktualizacji. Gracze będą zaczynać rozgrywkę w tym samym czasie, zarówno w Battle Royale, jak i Ignition. Widziałem pewne zaniepokojenie tym, że będziecie siedzieć i czekać na osoby ze słabymi komputerami. Maksymalna długość oczekiwania ustawiony został na ta chwilę na 45 sekund. W większości przypadków gra zacznie się przed upływem tego czasu.

Nagrody

Najbliższa aktualizacja wprowadzi też kilka zmian w nagrodach.

Po pierwsze wszystkie nagrody za mecze zostały zaktualizowane. Będziecie mieli szansę zarobić nowe przedmioty.

Dodatkowo, nagrody w Skirmish będą rozdawane w inny sposób aby zniechęcić ludzi do grupowania. Będziecie otrzymywać teraz loot bag, podobnie jak skrzynkę (crate), za czas spędzony w grze. Każda nagroda w torbie powinna być unikalna, do momentu oczywiście, aż zdobędziecie je wszystkie.

I pamiętajcie – grupowanie i zmawianie się w jakiejkolwiek formie jest zabronione. Stale monitorujemy te gry o jesli zostaniecie przyłapani na łamaniu zasad, to zostaniecie ukarani.

Wymuszony celownik

Wiem, że było to przedmiotem wielu dyskusji od czasu gdy po raz pierwszy poruszyliśmy ten temat. Zmiana ta nie jest jeszcze gotowa aby trafić na serwery Live, ale pozwólcie mi cos powiedzieć. Niektóre zmiany jakie będziemy wprowadzać nie będą się wszystkim podobać. To jest jedna z nich. W king of the Kill jest wiele walk na średnim i dalekim dystansie zważywszy na rozgrywkę oraz projekt mapy. W tej chwili bronie z celownikami są zbyt łatwe i zbyt dużo wybaczające na dalekim zasięgu. Wymusimy widok z pierwszej osoby po to aby pójść na kompromis względem tej potężnej broni. Jesli będziecie chcieli wykorzystać przewagę jaką daje luneta, to utracicie widzenie peryferii.

Ostatnie poprawki błedów

  • Prace nad poprawą bombardowania, tak aby cały obszar nie był wypełniony bombami.
  • Usunięto błąd związany ze skakaniem i wchodzeniem do samochodu, co powodowało, że w samochodzie była poruszająca się postać.
  • Naprawiono zamianę siedzeń.

 

Poprzedni artykułFractured Space jest teraz Free-to-Play
Następny artykułPolski Edengrad na Kickstarter!