Jak już z pewnością doskonale wiecie, w związku z odkrytym w ostatnim momencie błędem związanym z trybem Ignition, ekipa H1Z1: King of the Kill zdecydowała się na opóźnienie premiery – z piątku na sobotę.

W dniu dzisiejszym serwery H1Z1: King of the Kill zostaną wyłączone w południe czasu polskiego na co najmniej 4 godziny i trafi na nie aktualizacja, która nie tylko wprowadzi nowy tryb Ignition, ale i wiele innych zmian.

Jeśli macie problem z uruchomieniem obu gier H1Z1 po aktualizacji, to nie jesteście sami!

Devsi DBG pracują nad rozwiązaniem tego problemu! Pierwszy Hotfix, który BYĆ MOŻE naprawi błędy z logowaniem zapowiedziany został na 21:00!!

Chodzi o następujące błędy:
– [INFO] Blocked loading of file: „C:\Steam\steamapps\common\H1Z1 King of the Kill\PhysX3Common_x64.dll
– [INFO] Blocked loading of file: „C:\Steam\steamapps\common\H1Z1 King of the Kill\ApexFramework_x64.dll

 

 

Nowy tryb: Ignition

Ignition to bardzo intensywna i szalona rozgrywka na czas. Gracze wyposażenie zostali w urządzenie wybuchowe, które wybuchnie o ile nie zbiorą potrzebnego sprzętu, nie wskoczą na quady i nie udadzą się do bezpiecznej strefy. Każda sekunda ma znaczenie w tej walce na śmierć i życie.

  • Gracze są opuszczani z helikopterów na ATV
  • Helikoptery będą unosić się nad bezpiecznymi strefami i oznaczać je zielonymi światłami
  • Bezpieczne strefy są zablokowane przez 30 sekund po zakończeniu każdej rundy
  • Specjalne zrzuty z samolotów będą dostępne na końcu każdej fazy, będą one oznaczone purpurowym dymem
  • Quady zostały zbalansowane dla lepszej obsługi i zostały wyposażone z Turbo

Znane problemy, które naprawione zostaną w przyszłym tygodniu:

  • Czasami nie pojawia się helikopter, który ma opuścić gracza na ATV co powoduje śmierć z powodu upadku
  • Czasami nie widać helikopterów wyznaczających bezpieczną strefę

Nowości w King of the Kill

  • Zaktualizowano nagrody za Ignition i Battle Royale
  • W meczach Battle Royale dla drużyn 2 i 5-osobowych gracze z tej samej drużyny będą mieli wyraźny zarys, które będzie można zobaczyć poprzez obiekty
  • Dodano znaki do Box of Destiny z informacjami o trybie i wskazówkami
  • Dodano nowe ekrany ładowania do Battle Royale i Ignition

h1z1-kotk-nowosci

Ulepszenia rozgrywki:

  • Strzał z biodra został poprawiony i jest teraz mniej dokładny podczas ruchu i skoku
  • Nie ma możliwości zamiany miejsc w jadącym pojeździe
  • Strzały ze strzelby powinny być bardziej spójne
  • Obrażenia zadawane przez strzelbę będą bazować na odległości
  • Zmieniono bombardowanie, dzięki czemu będzie mnie chaosu
  • Ulepszenie rejestracji obrażeń
  • Dodano więcej pojazdów w okolicy Cranberry
  • Kevlar jest teraz nazwany Body Armor

Efekty wizualne

  • Wskaźnik obrażeń jest bardziej widoczny
  • Spadochrony mają nową animację
  • Toksyczny gaz powinien być mniej gęsty
  • Koktajle Mołotowa mają nowe efekty wybuchu
  • Nowe efekty dla pojazdów włączając w to ślady opon i efekt wybuchu

Dźwięk:

  • Dodano muzykę świętującą zwycięstwo
  • Dodano muzykę w Box of Destiny
  • Nowe dźwięki dla pojazdów i helikopterów
  • Dźwięki uwagi dodane do Ignition wskazujące pozostały czas i rozpoczęcie nowych rund
  • Nowy dźwięk dla karabinu, chybienia oraz atmosfery w grze

Naprawione błędy:

  • Dodano lepszą metodą zapewniającą graczom rozpoczęcie meczu w tym samym czasie
  • Naprawiono błąd, gdzie automatyczne wypełnianie drużyny nie działało
  • Naprawiono problem z unoszącymi się w powietrzu torbami z łupem, jeśli gracz zginął podczas skakania
  • Naprawiono błąd z budynkami czasami nie renderującymi się na dystans, ale z renderującymi się graczami, którzy się w nich znajdowali, co powodowało, że mogli zostać zastrzeleni
  • Naprawiono problem z postaciami, które klaskały lub też dziwnie stały podczas jazdy pojazdem
  • naprawiono problem z graczami, którzy nie mogli usiąść na miejscu pasażer od strony kierowcy
  • naprawiono problem z AK-47 strzelającym podczas przeładowywania