Już od jakiegoś czasu ekipa H1Z1 mówi o tym, że trwają prace nad nową wersją mapy, która na ten moment określana jest jako Z2.

h1z1-map-Z2-5

W dniu wczorajszym artysta DBG pracujący nad tą mapą – Alen Lapidis, podzielił się informacjami dotyczącymi samego projektu oraz procesów związanych z powstawaniem Z2:

Na tym etapie procesu i na podstawie potrzeb rozgrywki, wygenerowana została już geometria terenu. Góry, pagórki oraz doliny zostały uformowane w ten sposób by łączyć miasta i inne lokacje znajdujące się na mapie. Na zamieszczonych poniżej zdjęciach widać pracę nad ustalaniem reguł wysokości i nachylenia, a wszystko po to aby upewnić się, że skały będą pojawiać się tam gdzie można je napotkać w naturze, zmieniając się w gruz u podstawy i zielona trawę oraz kamienie w zagłębieniach. W tym celu należy zostać stworzona maska całej strefy dla każdej tekstury jaką używamy. Po tym wygenerowana zostania mapa pokrywająca, która urozmaici kolor i głębię tekstur. Dzięki temu wnęki będą ciemniejsze, skaliste szczyty wypalone słońcem i użyjemy jakiegoś żółtego oraz zielonego na polach po to by trawa miała naturalny niejednolity wygląd, a nie była jednolicie bujna. Góry znajdujące się wokół granic mapy będą mieć ośnieżone szczyty i zbiorniki wodne w postaci skalistych koryt rzek.

Jak widać prace nad mapą Z2 postępują, ale na razie nie wiadomo kiedy trafi ona na serwrey H1Z1: Just Survive. Wiadomo natomiast, że gracze King of the Kill będą mieli szansę przetestować ją w pierwszej kolejności.

h1z1-map-Z2-1

h1z1-map-Z2-2

h1z1-map-Z2-3

h1z1-map-Z2-4

h1z1-map-Z2-5

Poprzedni artykułOtwarte beta testy Paragon już od 26 maja
Następny artykułBattlEye zawita do PlanetSide 2