Wiem, że nieco spóźnione informacje, ale uważam, że warto o nich wspomnieć. Gloria Victis znajduje się na ostatniej prostej przed premierą na Steam, nie ma co się dziwić, że wprowadzane sa ostatnie zmiany.

W piątek do gry trafiła została kolejna aktualizacja, która wprowadziła całkowicie przeprojektowany system wykrywania trafień. Dzięki tej zmianie gracze będą mieli znacznie większą kontrolę nad dystansem i zgraniem ataków w trakcie walki. Zmodyfikowano także zasięgi ataku różnych rodzajów broni, dzięki czemu odzwierciedlają ich faktyczne rozmiary i dzięki czemu właściwe poruszanie się oraz odpowiednie reakcje podczas starć, nabierają jeszcze większego znaczenia. W efekcie tych zmian system walki jeszcze bardziej stawia na umiejętności graczy i daje jeszcze większe możliwości weteranom. Ponadto cały system zyskał znacznie na płynności, czego skutkiem jest zwiększona wydajność serwerów oraz lepsze wrażenia płynące z walk.

Z drugiej strony, wprowadzone zostało nowe menu główne gry!

Animowany grafika wita graczy zapowiedzią esencji Glorii Victis: rozległych, nieprzyjaznych terenów, krwawych pobojowisk, porażki i chwały. Nowy wygląd menu głównego świetnie współgra z niedawno dodanym motywem głównym, skomponowanym przez Marcina Przybyłowicza, budując niepowtarzalny klimat od pierwszych minut rozgrywki.

20160521_GV-menu

Premiera Gloria Victis na Steam zapowiedziana została na czerwiec, więc to już ostatnie szansa by zakupić dostęp do tej gry w cenie 10$. Po premierze, cena gry wzrośnie.

No dobra, nowa karta jest, nowy dysk jest – ktoś chętny na wspólną grę? 😉