Steve George, producent H1Z1: Just Survive, opublikował kolejny list skierowany do fanów tej gry, w którym opowiada o zmianach związanych z zombie, serwerach z nowymi regułami oraz o nadmiernym gromadzeniu pojazdów przez graczy.

Zombie

Na tą chwilę zaczynacie widzieć naszą pracę nad zombie. Chociaż nadal będziemy wprowadzać korekty, to jesteśmy na dobrej drodze do doświadczenia, które możemy uznać za wyzwanie. Na podstawie Waszych opinii, rozumiemy, że wiele zombie w obecnym stanie może być ciężkich do pokonania (niektórym osobom to się podoba), ale aktywnie łagodzimy wprowadzone zmiany. Co prowadzi do kolejnego tematu…

Walka wręcz

Tak, zombie są bardzo ciężkie do zabicia w walce bronią białą. Pracujemy nad tym aby walka ta stała się lepsza. Nasze obecne wysiłki koncentrują się na wprowadzeniu mechaniki zachwiania się (myślcie o bardziej zaawansowanej technice odepchnięcia [Q]), która da większe możliwości w selekcji i wykorzystaniu broni. Podamy więcej szczegółów, jak będziemy bliżej realizacji.

Nomad Serwer (bez budowania + więcej zombie)

Serwery z różnymi regułami są miejscami, gdzie możemy mieć trochę zabawy i naprawdę podobają się nam wszystkie pomysły jakie nam dostarczacie. Na tą chwilę pracujemy nad serwerem „No build, more zombies” i uruchomimy go tak szybko, jak to będzie możliwe. Zanim jednak go włączymy chcemy upewnić się, że wprowadzimy wszystkie zmiany związane z zombie i walką bronią białą.

Istnieje kilka naprawdę ciekawych pomysłów dotyczących tych reguł, które podane zostały przez społeczność i weźmiemy je pod uwagę, po tym jak zobaczymy rozgrywką na tcyh serwerach po ich wprowadzeniu.

Gromadzenie pojazdów

Dobrze wiemy, że od jakiegoś czasu jest to gorący temat dla wielu z Was i podam Wam krótki zarys, w którym kierunku zmierzamy ze zmianami:

  • Pojazdy jednorazowego użytku – W skrócie, można będzie znaleźć pojazd, użyć przez jakiś czas, ale po jakimś czasie zniknie i trzeba będzie szukać kolejnego.
  • Nie ma naprawy samochodów – Kiedy samochód rozpadnie się, to przestanie działać.
  • Większa ilość pojawiających się pojazdów w świecie – Aby poprzeć ten kierunek zmian, chcemy wprowadzić więcej dostępnych samochodów.
  • Większa losowość miejsc w których pojawiają się pojazdy – nie muszą się ona pojawiać na parkingu samochodowym, ale zmiana ta da każdemu większe szanse na znalezienie jakiegoś.

Chcielibyśmy poznać Wasze opinie na ten temat. Ale jeśli lubicie gromadzić mnóstwo samochodów, to może się z nimi wstrzymajcie!

Poprawki

  • Zmodyfikowano stosunek pojawiania się niedźwiedzi i wilków
  • Korekta granatów Scream
  • Poprawki obrażeń i szybkości ataku zombie
  • Trafienie w głowę nożem podczas walki znowu powinno działać

Jesteśmy także świadomi błędów wprowadzonych w ostatniej aktualizacji, tj: gracze ginący na schodach i w pułapkach. Pracujemy nad rozwiązaniem tych problemów. Pełną listę poprawek zamieścimy w momencie wprowadzenia ich na serwer testowy.

Nie do końca rozumiem – wpierw gracze narzekają, że zombie są za łatwe, a teraz, że za trudne. Chyba nie da się dogodzić każdemu 😉

A jeśli chodzi o H1Z1: King of the Kill, to mamy kolejny majowy weekend z Potyczkami. Gracze mogą walczyć na serwerach ze specjalnymi regułami (tylko pistolety, kusze i łuki) oraz zdobywać unikalne skórki z zrzutów samolotowych.

h1z1-kotk-skirmish-stroj-pistols

Poprzedni artykułFinanse NCSoft: Blade & Soul wymiata, WildStar upada
Następny artykułW końcu – reklama PlanetSide 2!