Wiem, że nieco późno, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. W dniu dzisiejszym serwrey PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 2 godzinki i do gry trafi kilka ważnych zmian oraz nowości.

System konstrukcji

  • Bazy stworzone przez graczy
    • Gracze walczący w odległości 150m od aktywnego HIVE otrzymają 20% więcej XP za zabicia, zniszczenia pojazdów, struktur, etc.
  • Dwa nowe cele wygranej
    • Posiadać 7 aktywnych HIVE w danym momencie (+3VP na stałe)
    • [Bonus] Imperium posiada większość aktywnych HIVE (bonus czasowy +2VP, bonus ten jest tylko naliczany tak długo jak spełniane są kryteria).
  • Nieaktywne rdzenie (posiadane przez frakcje bez wybudowanej struktury HIVE) maja teraz czas na umieszczenie ich w HIVE. Gdy licznik osiągnie 0, a rdzeń nadal nie znajdzie się w HIVE, rdzeń staje się neutralny i otrzymuje go frakcja, która ma najdłużej istniejący HIVE bez rdzenia lub też frakcja, która jako pierwsza wybuduje HIVE.
  • Dodany został efekt eksplozji do HIVE
  • Struktury oraz wieżyczki z systemu konstrukcju są teraz bardziej podatne na obrażenie w trakcie procesu budowania.
  • Ustawienie dostępu dla silosów i wieżyczek, nie resetują się, gdy właściciel się wyloguje.
  • Przyjacielskie silosy widoczne są teraz na minimapie/ HUD podczas jazdy ANT
  • Zmieniono odporności na modułach

Balans broni

  • Amunicja „Slug”
    • Grawitacja z 11.5 na 8
    • Naprawiono błąd gdzie amunicja ta u VS nie miała prawidłowej prędkości 300m/s.
  • Amunicja „High Velocity”
    • Zwiększono zasięg minimalnych obrażeń o 20m dla wszystkich broni;
    • Zwiększono prędkość pocisków o 5%;
    • Nie zwiększa już pionowego odrzutu;
    • Zmniejsza zasięg maksymalnych obrażeń o 2m
  • Zmieniono domyślne prędkości różnych broni, po to aby dobrze współgrały ze zmienioną amunicją HV:
    • Reaper DMR prędkość pocisku z 555 na 615
    • Gauss Rifle prędkość pocisku z 650 na 620
    • Gaussa Rifle S prędkość pocisku z 600 na 620
    • Gauss Rifle Burst prędkość pocisku z 650 na 620
    • T32 Bull prędkość pocisku z 670 na 640
    • NS-15M prędkość pocisku z 640 na 600
    • EM1 prędkość pociskui z 650 na 630
    • Solstice Burst prędkość pocisku z 515 na 540
    • TRAC-5 Burst prędkość pocisku z 490 na 515
    • Gauss Compact Burst prędkość pocisku z 500 na 525
    • NS-11C prędkość pocisku z 450 na 530
    • AC-X11 prędkość pocisku z 480 na 520

Zmiany w interfejsie (UI)

  • Dodano/ Zmieniono ikony dla rozstawionych Sundererów i ANT;
  • Czujnik ruchu z tej samej frakcji pokazuje się na minimapie
  • Zaktualizowano kalkulację elementu +XP na HUD aby był bardziej dokładny;
  • Lepsze powiadomienia kiedy zmieniają się pukty CERT, Nanity lub %XP;
  • Dodano opcję aby wyłączyć barwy siatki celowniczej;
  • Naprawiono błąd z nie pojawianiem się Galaxy na liście miejsc odrodzeń, kiedy Spawn Beacon był aktywny;
  • Nowe obrazki na ekranie ładowania.

MarketPlace

  • Nowe czarne i złote wersja Burster
  • 15 nowych przedmiotów z Player Studio

Inne

  • Kolejka frakcyjna wyświetla ilość osób oczekujących;
  • Postacie na nieuzbrojonych quadach (Flash) mogą teraz rozglądać się swobodnie 360 stopni;
  • Naprawiono jeden z błędów powodujących wywalanie się serwera;
  • TMG-50 ma nową ikonę;
  • Dopasowano animacje dla TMG-50;
  • Dopasowano pole bólu woków Quartz Ridge Camp;
  • Flak nie będzie oślepiał pilotów, którzy zostaną nim uderzeni będąc w pierwszej osobie;
  • Poprawki w geometrii na Indar;
  • Automatyczne wieżyczki AA atakują drop pody, które pojawią się nad nimi;
  • Zmieniono dźwięk Gorgon;
  • Usunięto pozostałość po polu bólu na Xenotech Labs.

Pełne notki jak zwykle znajdziecie na forum.