Z najnowszego listu producenta H1Z1: Just Survive – Steve Geroge’a, możemy dowiedzieć się o planowanych zmianach, jakie już niedługo trafią do tej gry. Najważniejsze z nich to z pewnością zmiany związane z odradzaniem graczy oraz zbieraniem samochodów.

W ostatni piątek udało się nam dostosować odpowiedni stosunek pomiędzy zombie, zwierzętami a graczami i wydaje mi się, że osiągnęliśmy rozsądna równowagę. Wprowadziliśmy także kilka zmian związanych z zachowaniem zombie. Nadal mamy wiele pracy z walką wręcz, ale mamy nadzieję, że te małe zmiany nieco Was uspokoją podczas gdy my opracowywać będziemy lepsze rozwiązanie. Prace nad poprawieniem walki wręcz nadal trwają.

Nad czym obecnie pracujemy?

Oto co zaplanowaliśmy na kolejną aktualizację. To wszystko oczywiście zależne jest od tego jak szybko zmiany te trafia na serwer testowy i czy wersja będzie stabilna. Na tą chwile wygląda na to, że zmiany te trafią na serwer testowy już w przyszłym tygodniu. Jakość aktualizacji jest zdecydowanie ważniejsza od szybkości jej wprowadzenia, co oznacza że rzeczy mogą i będą się zmieniać.

Wybór odradzania gracza

Z pewnością zauważyliście, że od ostatniej aktualizacji odradzający gracze pojawiają się w okolicach punktów zainteresowań (miasta, obozy, itd). Kiedy po raz pierwszy wspominałem o tej zmianie, mówiłem także, że projekt ten przewiduje możliwość wyboru lokacji, dzięki czemu gracz odrodziłby się w okolicach wskazanego miejsca. Na tą chwile podjęliśmy decyzję, aby wybór lokacji odrodzenia nie był zależny od punktu zainteresowania. Zamiast tego wymierać będziecie kwadrat siatki gdzie chcecie się odrodzić, po czym odrodzicie się w losowym miejscu w danym kwadracie.

Uwaga: Nowo stworzone postacie nie mogą wybrać lokacji, gdzie chcą się pojawić w momencie ich pierwszego logowania do gry. Zaczniecie w losowym miejscu, tak jak jest to dotychczas.

Środki zapobiegające gromadzeniu pojazdów

W celu przeciwdziałania nadmiernemu gromadzeniu pojazdów i aby dać graczom więcej możliwości zdobycia pojazdu, mamy zamiar dokonać kilku zmian. Zmiany te mają na celu uczynić pojazdy bardziej przejściowym przedmiotem, dzięki czemu łatwiej będzie go znaleźć, użyć i poszukać kolejnego.

  • Pojazdy będą się teraz powoli psuć i całkowicie znikną po dwóch dniach;
  • Pojawianie się kluczy w świecie będzie zdecydowanie rzadsze i będą zawsze miały pełną wytrzymałość;
  • Klucze do naprawy będą tracić 100 trwałości na każde uderzenie. Wytrzymałośc kluczy to 2500 więc podczas naprawy pojazdu będzie można uderzyć go 25 razy. Każde trafienie naprawia 2% stanu pojazdu;
  • Nie można już wytwarzać kluczy do naprawy pojazdów;
  • 25% więcej pojazdów będzie do znalezienia na mapie;
  • Pojazdy pojawiają się proceduralnie w losowych lokacjach wokół głównych punktów zainteresowań.

To są nasze pierwsze zmiany związane z rozwiązaniem tego problemu. Będziemy je obserwować i dokonywać korekt, jeśli będą one potrzebne.

Nomad serwer (bez budowania + więcej zombie)

Wielu z Was prosiło o ten serwer. Zbliżamy się do jego uruchomienia. Obecny plan to wprowadzić go w przyszłym tygodniu na serwer testowy.

Zamiana pocisków

Usuwamy możliwość zamiany (rozkładania) pocisków z gry. Chcemy aby znalezienie broni i odpowiedniej amunicji były bardziej satysfakcjonującym doświadczeniem ze względu na rzadkość.

No i jak Wam się podobają te zapowiedziane zmiany?

Dodatkowo na serwer testowy H1Z1: King of the Kill trafiła mała aktualizacja, a wraz z nią nowa skrzynka – Predator. I muszę powiedzieć, że wygląda ona bardzo interesująco.

h1z1-predator

Poprzedni artykułNiektórzy gracze TESO są… kulturalnie dziabnięci
Następny artykułKonstrukcje, ataki orbitalne, działa jonowe i wiele innych nowości