Jeśli myśleliście, że do PlanetSide 2 dodano już wystarczającą ilość elementów konstrukcyjnych, to zapnijcie pasy, bo to nie koniec tej przejażdżki.

Brian Burness zamieścił film w którym zaprezentował kolejne elementy nad jakimi pracuje. Już niedługo silosy z cortium będą wyczerpywać się nieco szybciej, szczególnie jeśli w bazie pojawi się miejsce do odradzania postaci, wieża z amunicją oraz terminale pozwalające na przyzwanie pojazdów i samolotów.Co ciekawe, to terminale te będą mogły zostać shackowane 🙂

Poprzedni artykułKup krew Lorda British’a i wesprzyj jego projekt!
Następny artykułKlasy Ninja i Kunoichi pojawią się już w tym tygodniu?
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Otori

To teraz pierwsza zasada konstruowania baz – ZERO punktów spawnu dla pojazdów wewnątrz baz!

Joe Rachitynowy

szczerze mówiąc, wszystko fajnie pięknie ale te konstrukcje są zbyt poza grą, nikt nie chce dobrych baz atakować(bo po co?) więc i budowanie dobrych baz jest niesatysfakcjonujące(nikt nie chce z nimi walczyć.. Odkąd HIVE’y się „ładują” nie masz powodu ich stawiać daleko od warpa bo po co skoro masz 50% w miejscu gdzie są ultra bezpieczne.

No słabo to przemyśleli, muszą zmienić mechanikę bo na cobalcie wszyscy ten system mają gdzieś i bazy są omijane i walka dalej toczy się na froncie…. a update’ów do walki ciężko szukać.

Dali by osobny kontynent na to czy cuś

Kinya Turbgroszka

Taki? 🙂

Joe Rachitynowy

może, choć indar już ma piaski, czas na industrial lub lawę 😀

dRq1

Mogli by na próbę zrobić kilka placówek bez obszaru gdzie nie można stawiać baz, tak że by HIVE można było postawić nawet koło samego punktu „A”

Emhyr var Emreis

Z cyklu „Zrób swojego własnego meat grindera ze zblokowanym lattice linkiem”
Lepiej niech dadzą blokadę na budowe czegokolwiek w promieniu 2000m od warpa bo rzygać mi się chce odtych baz na na północy Esamiru z 75% wydajnością.