Obok Star Citizen i Elite Dangerous, No Man’s Sky jest kolejna ambitna grą, w która już niedługo będzie można zagrać.

Gra ta, jako jedną z podstawowych funkcji, promuje międzyplanetarne podróże kosmiczne, gdzie zarówno planety, jaki i stworzenia oraz środowiska są proceduralnie generowane. Nie starczy nam życia aby odwiedzić wszystkie planety, jakie znajdują się w tej grze, a mimo to tytuł ten zajmuje tylko 6GB danych na dysku. W zeszłym tygodniu padło podejrzenie, że gra ta wykorzystuje opatentowaną przez holenderską firmę Superformułę, pozwalającą właśnie na generowanie tego świata, ale Sean Murray – twórca gry, zaprzeczył tym doniesieniom.

Premiera No Man’s Sky była już kilkukrotnie opóźniana i niestety wygląda na to, że gracze wersji na PC będą ponownie musieli uzbroić się w cierpliwość. Zgodnie z najnowszymi informacjami na stronie głównej gry,  premierę wersji na PC przesunięto z 9 na 12 sierpień. Gracze wersji na PS4 nie muszą się martwić tym opóźnieniem, gdyż premiera No Man’s Sky na konsolę odbędzie się tak jak zaplanowano – 9 sierpnia w Ameryce oraz 10 sierpnia w Europie.

Wiem, że to zła informacja dla osób, które od wielu miesięcy wyczekują premiery tego tytułu, ale pocieszę Was tym, że zgodnie ze słowami Murraya, No Man’s Sky będzie oferował wsparcie w języku polskim.

no-mans-sky-murray